Gå til innhold

hva syntes dere om denne jenta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt vanskelig å gjøre seg opp en mening om noen man overhodet ikke kjenner.

Skrevet

Vanvittig stygg sminke.

Skrevet

God selvtillit iallefall. haha

Skrevet

Vet du, jeg orker ikke gå inn på bloggen engang.

For enten er dette reklame for din egen blogg, og er ute etter å høre hvilket fantastisk menneske du er som ikke fortjener å bli uthengt på nettet,fordi du tross alt ikke har gjort noenting, og er kjempevakker uansett hva de andre sier.

Eller så er du bare en liten drittunge som leter på blogg.no etter noen å heve deg over, fordi du rett og slett ikke klarer å holde private meninger om andre menneskers liv for deg selv, men er nødt til å legge det ut på nettet, anonymt såklart.

Skrevet

Det virker som en helt vanlig "mammablogg". Orket ikke lese nok til å danne meg et inntrykk om bloggeieren. Sikkert mer spennende for dem som kjenner familien da :-D

Skrevet

Gadd ikke les så mye da den virket som alle andre "Jeg er ung mor og klarer meg supert"-blogger.

Men noen burde tatt fra jenta kajalen og trutemunnen.

Skrevet

Så hyggelige mange er med folk de ikke kjenner....

Skrevet

Tja...vet ikke helt hva jeg skal si... Hun er veldig opptatt av seg selv, og at det hun gjør er rett. Hvis man begynner å lese nedover, kommer hun med motstridende opplysninger. Bla skriver hun at hun ikke vil ha barnevakt fordi hun vil være sammen med barna sine, være opplagt på søndagene osv osv. Hvis man leser lenger nedover skriver hun at hun ikke klarer å få barnevakt, derfor er hun ikke ute...MEN hun trenger tid for seg selv uten barna... Jaja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...