Gå til innhold

Opptelling av april jenter her :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekker opp handa :) har termin 4 mai men blir satt i gang 16 april :) så jeg hører litt til her da?!? Venter jente :)

Skrevet

Termin 26 april.

April er en fin måned :)

Skrevet

24. april er terminen her med gutt nr 3! Så idag er jeg altså høygravid!!!

Blir spennende å se når han vil ut, førstemann kom 16 dager før termin, nr 2 kom 13 dager etter (måtte settes igang). Håper lillebror kommer omtrent på termin... Blir en deilig vårtid fremover nå!

Skrevet

20 APRIL !!! :D tida går fort nå !!

Skrevet

termin 28.april så kan fort bli mai her før noe skjer. Men håper på aprilbaby:o)

Skrevet

Jeg er her!

Har termin 7. april, så begynner å bli ganske klar nå=)

Skrevet

hei :)

jeg er her også, termin 3 april. igjen tegn på noe som helst men har ikke begynt å vente enda heller.... skal handle sete og madrass i morgen, klærene er nesten ferdig vasket... kanskje jeg begynner å vente når det er ferdig... og så var det denne baggen ja... har med vilje ikke hastet meg ferdig med ting, gjorde det sist samt at jeg var sykemld leeenge.... og da gikk tia så sent. en i familien som hadde termin 30 mars fikk i går så det er en lite oppvekker på at snart er det min tur... mannen min syntes hun fikk fryktelig tidlig, men er jo ikke det da han er vel bare ikke helt innstillt enda han heller... hehe...:)

Skrevet

Termin 2.april her :) Gleder meg masse! Tror hun kommer rundt termin jeg.. men det vet man jo aldri..

Skrevet

Venter på lillebror. UL termin 22 april, mens termin et par uker før. Har det ikke travelt enda!!!

Skrevet

Så mange vi er :) Gøy å følge dere i april da vi sikkert er lei og klare alle sammen :) Har forresten termin 13.april jeg :)

Skrevet

Jeg er her!

Termin 3. april, og skal føde på Ahus. Gikk 15 dager over sist gang, så har ikke store forhåpninger om Mars baby...

Skrevet

henger meg på her jeg også:)

venter en liten jente m termin 10.april,så det tikker seg nedover:) håper hun kommer påskehelgen,passer absolutt best da!!!!hehe;får prøve alle kjerringråd:)

Skrevet

har termin 12.april.. da får Adrian lillesøstra si ;)

Skrevet

Så mange vi er :))

Termin 18 april her :) mens termin 13. april. Så det blir spennende å se når nurket bestemmer seg for å komme! Har en følelse på at det kommer til å bli fødsel et sted mellom de datoene.

Skrevet

Handa opp her også. Termin 4.april :-)

Skrevet

17 aprill...mulig blir satt i gang rett før :)

Skrevet

Jeg er her :) Termin 19.april.

Skrevet

Jeg er her. :) Termin 22.april, men skal ha KS den 8.april.

Skrevet

Vi er ganske mange ser jeg...

Og jeg er en av dem. Har termin 7.april!! :)

Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...