Gjest Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Etter en kveld på byen er det atter en gang bekreftet; gamle menn tiltrekkes meg. Er slett ikke gjensidig, heller noe plagsomt. I alle år har eldre menn kommet bort med de verste sjekkereplikkene, tilbudt meg drinker og bedt meg opp til dans.(!) Nå lurer jeg på følgende: 1) Burde jeg faktisk gjøre noe med dette - til min fordel? (tenker på gifte meg rik osv osv) 2) Hva tiltrekkes eldre menn av? Jeg er verken blondine a`la Anna Nicole eller noe annet. 3) Beste avvisningsreplikken som er klar og tydelig både ovenfor de med dårlig hørsel og treg motorikk. Takk.
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 For ordens skyld, min definisjon på "gamle menn" er i stil med modellene i "Vi over 60"
Gjest sug lut Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Du er antakelig symbolet på alt som er vakkert ved både ungdom og kvinne, uansett hvor gammel du er, og det skal du ikke kimse av.
Anne-B. Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Skal vi starte en forening? Har hatt samme problemet. Skriver ´hatt´ med vilje, fordi det er år og dag siden jeg sist var ute på byen, så jeg vet jo ikke om det gjelder enda. Jeg har funnet ut at jeg er for hyggelig.
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Hehe, Anne-B; "Forening for oss som får gamle menn til å sikle (mer)" Nei, det er langt mellom hver gang jeg også er ute, men forrige gang hadde jeg følgende samtale med en eldre herremann i baren; "Hey... Danser du?" "Ja." "Øhm... Kunne du kanskje *hikk* tenke deg og danse med meg?" "Nei" "Nei, man må jo spørre... *hikk* *glise tannløst* Er du sikker på at du ikke vil danse. Du er så fin?!" "Ja!" *Hikk* "Men du, hvor bor du?" Så gikk jeg.
Gjest sug lut Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Fnis, da tiltrekker du deg ikke RIKTIG type gamle menn, kondolerer.
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Hahaha, sug lut, helt enig der ja. :-) Han var ikke av den sorten som har et vakkert gråstenkt i håret med et snev av "Old Spice" ved seg. :-)
Gjest sug lut Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Du må tiltrekke deg gamle menn av typen Leonard Cohen, Clint Eastwood, Uncle Zeb - da er det bare stas, faktisk.
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Åh, ja om det hadde vært SÅ vel. :-) Å ha Leonard på sengekanten for å synge godnattasang er nok ikke den verste kvelden man har.
Gjest sug lut Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Du må se Crazy Heart, søt søt film og så kan du leke at du er Maggie Gyllenhaal.. selv om han er hakket mer forfylla enn du egt vil sjekkes opp av.
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Skal skrive det bak øret. :-) Takk for tips. Han er nok uansett mer sjarmerende enn han i capsen fra i går.
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #13 Skrevet 16. mars 2010 Ingen av mannfolka på min alder er så gode på pardans som dem rundt 60 så jeg takker gjerne ja til en runde på dansegulvet gitt at gamlingen er sånn passe edru nok til å ikke ramle over meg. Og som avvisningsreplikk etter dansen pleier "Jeg må finne mannen min jeg" å fungere bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå