Gå til innhold

plutselig ikke så lei mer...:))) uke 35+4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lagt planer for ting å gjøre før fødsel.

Denne uka skal jeg pusse opp lilledoen og gjøre unna siste arbeidsuke.

På fredag skal jeg bli med mannen ut på jobbmiddag.

på lørdag skal jeg bowle med sønnen min,..blir vel jeg som triller..hi hi

Så skal jeg ta en uke ferie og besøke kusiner.

Så er det påskeferieuka,- da får jeg besøk av pappan min og barna gleder seg til å kose seg i ferien.

Og da er det bare 10 dager til...da skal jeg vaske og stelle hus, og sove masse:))

Ble så godt humør idag etter å ha vært pottesur i flere uker.. Slitt med bekken og alt det der, men nå når det er bare en uke igjen å jobbe er jeg så glad for at jeg har klart å holde ut...

Lykke til alle sammen!

Vansklig å holde seg tålmodig på slutten, og snu humøret når man er tung. har vondt og er lei, men det er mulig...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk, den trengte jeg i dag! ;-) godt å se dær fortsatt er håp:D lykke til;)

Skrevet

36+0 idag og faktisk i veldig godt humør! Har hatt et kraftig magevirus siden forrige helg, som slapp på torsdag- og siden har jeg egentlig hatt det veldig bra! Koser meg med magen og synes det faktisk er kort til termin :)

Har også en jordmor time til fredag som jeg vil ha med meg, vi skal prate om fødselen min med 1.mann i detalj - vil gjerne ha med meg den timen før ny fødsel. Og så skal jeg på UL uka etter for å sjekke at alt er bra inne i magen, og vil jo gjerne ha med meg den timen og :)

Uka etter det er det jo påske, mannen har fri og det er mer å finne på..

Så føler litt som deg nå jeg og :)

Skrevet

Det må være sol og vår som gjør oss så glade. Er 39+4 selv, men etter at maset har gitt seg har jeg der plutselig ikke så travelt likevel. Det er herlig med sol og fri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...