Gå til innhold

Hvordan har deres morgen utartet seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her begynte det med dobbelamming av mine nydelige små tvilliingjenter. Deretter gikk det over i fontenegulping over hele meg og den stakkars søstra fra Henriette. Videre til bading - som var kjempekoselig! Vel rene og pene får jeg lagt begge prinsessene i senga si, da Nathalie finner ut at hun ikke kan være noen dårligere gulper enn Henriette! Så går vi til runde to med bading - som også var veldig koselig:) Nå sover de søtt, og jeg HÅPER at det var alt av fontenegulping for i dag ;)

Noen bedre? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov til klokken halv elleve, sto opp og tok dagens urintest for ClearBlue Fertilitetsmonitor, fortsatt lav fruktbarhet (heldigvis, siden gubben skal være på jobb i 10 dager til), deretter så jeg inn til kaninene, ga dem vann og høy. Så litt på TV før lille Solstråle kom tuslende opp klokken kvart over elleve. Etter det har vi bare slappet av, før vi tok en halvtime med Zumba sammen, så jeg ble så svett at jeg måtte hoppe i dusjen. :) Om en halv time skal vi til broren min med familie, og spise middag! :)

Resten av ettermiddagen kommer til å gå bort i teaterøvinger, så godt å få en snill start på dagen! :)

En fortsatt god søndag til deg! :)

Skrevet

Fontenegulping høres jo gøy ut :-)

Her startet dagen med frokost i sofaen og film ("To gode venner") for 2-åringen og meg. Samboeren tok over etter et par timer, så jeg fikk sove. Da jeg våknet, gikk vi ut og lekte i snøen: sønnen vår, søsteren min, samboeren hennes og den nye valpen deres. Nydelig vær, morsomt samspill mellom valp og 2-åringen :-)

Nå sover gutten, jeg drikker kaffe og dibber litt, skal prøve å få dratt meg ut av sofaen og gjøre litt husarbeid snart. Klokken 4 skal vi til en venninne å spise søndagsmiddag :-) Koselig!

Skrevet

Tja.. Begynte med hærlig mårrasex, han stod opp og jeg sov videre.. Halv ett våknet jeg til frokost på senga, og siden har jeg bare holdt på med pc :P

Graviditetens siste mnd nytes :P

Skrevet

Morningen startet med skikkelig morgenakrobatikk inne i magen av lille mini. Så kom 6-åringen inn kl 07 og lurte på om han kunne se på tv. Sov videre i et par timer, før frokost med sønnen min. Vekket sambo og sendte gutta ut i på slalåm tur med svigers.

Etter det har jeg montert en kommode som jeg skal ha babytøy i.

En deilig dag så langt :)

Straks ut i sola og lese litt. Elsker søndager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...