floweria Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Heisann! Jeg er 13+2 idag..og begynner å kjenne veldig etter om jeg kan ane tegn til liv inni der! Så da lurer jeg på hvor dere kjenner det hen? og hvor langt inni liksom? Spes dere som har kjent liv relativit tidlig da ) Jeg inbiller meg at jeg avogtil kan kjenne heeelt svake bevegelser, ikke noe dult eller noe, men det er sikkert bare at jeg har så lyst til å kjenne noe! Uansett så er dette ganske langt nede ovenfor symfysen...
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Jeg kjente også liv såppass tidlig, er 2 gangs. Men var hos jordmora da jeg var 14 uker på vei, og da hun spurte om jeg kjente no liv så sa jeg at ja eller jeg var usikker, men at det føltes som en fisk var inni magen min og kjente slike myke "stryk" der inne, da sa hun bare ååå så gøy det er den lille =) Det er vanskelig å beskrive, men mange ganger kan det kjennes ut som at det var romling i magen på vei, mn det var den lille... Hehhe jaja er forferdelig til å forklare jeg, men kan godt tenkes det er den lille hos deg og:) Lykke til fremover=)
floweria Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Så kjekt! Jeg er fortsatt litt i tvil på om det er den jeg kjenner, men...kjekt å tenke på at det KAN være den da!! Skal til legen i morgen..kanskje han kan forklare hvor livmoren er på meg så kan jeg jo se om det er samme plass som jeg kjenner det!
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 så gøy da får du vel litt mere svar imorgen;) Lykke til:)
doble<3<3 Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 jeg var vel i uke 14 ca når jeg kjente liv første gang, men har ikke vært helt sikker før jordmor sa det var babyene i dag =) jeg var på tidlig UL uke 13 og fikk se de, så jeg trodde at jeg kanskje bare innbilla meg det ;p kjenner jo etter hver dag så kan jo sikkert bli litt koko i hodet tilslutt.. men følelsen hos meg er mer som tørketrommel eller sommerfugler vil jeg tro.. har det særlig om jeg har stressa litt og kjenner blodtrykket er på vei ned.. har du kjent etter når du har spist noe søtt? hos meg skjer det ingenting (som jeg kjenner), men har hørt det hjelper på mange ;p
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Jeg kjente liv tidlig med alle tre. Uke 14 med første, da var jeg helt sikker fra første stund. Uke 11 med andre, da var jeg litt usikker første uka, men så var jeg sikker på at det var liv det jeg kjente også fra uke 11. Med tredje mistenkte jeg at jeg kjente liv i uke 9 1/2, i uke 10 var jeg ganske sikker, og i uke 11 helt sikker. Jeg er 13 uker nå, og kjenner en del liv hver dag, men jeg må sitte stille for å kjenne det, det er ikke så sterke dunk enda.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 har du barn fra før? jeg har en jente, og da kjente jeg det først i uke 18 tror jeg. men denne gangen har jeg kjent fra uke 13-14. og i kveld var det VELDIG streke spark og bevegelser det var første gangen jeg er akkuratt fullgått 17 uker i dag :) jeg tror nok du kjenner det hvis du kjenner gooodt etter! for jeg er 99 % sikker på at det var det jeg kjente og de bevegelsene ble bare sterkere og sterkere... og i kveld etter jeg hadde spist en del druer , hehe, og la meg ned på ryggen, da kjente jeg skikkelige spark for første gangen kjempe deilig
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 er førstegangs jeg å er i 13 uker på vei, å for noen dager siden begynte jeg å kjenne akkurat som om noe strøyk meg inni magen, ganske rar følelse, men klarer ikke tro det er noe annet en lillevenn. har aldri kjent denne følelsen før, å skvetter til hver gang, ganske koseligt da! men er kanskje en gang til dagen eller annen hver dag, så er ikke regelmessig. vi får håpe å tro, å kjenne ekstra godt etter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå