Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Æsj, det var det ekleste jeg har hørt om. Får være måte på.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Jeg reagerer ikke noe på det :-p muligens jeg har større terskel enn deg! Ikke hadde jeg reagert heller om noen hadde skrevet: Faen heller, der kom mensen.....
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Jeg reagerte heller ikke på det. Skjønner ikke helt hva det er å reagerer over.
Dunder Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 HAHAHAHA! Synes nesten det var litt kult, jeg. Får litt lyst til å skrive "Dunder* har endelig fast avføring igjen" på min. *mitt navn
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Æææsj, disgusting. Akkurat den der ble litt vel privat? Kunne like så godt stått...åh, der var diareen over, eller mensen over for denne gang o.l.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Folk er åpenbart forskjellige. I min verden er dette for mye informasjon.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Hva er det som foregår når folk føler harfor å trekke hele bekjentskapskretsen med seg inn på do? Tør ikke folk lenger være alene med seg selv og sine mest intime detaljer? Jeg ønsker meg i hvertfall ikke denne slags informasjon om andre, takk som byr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå