Gå til innhold

Blodblandet slim = Åpning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en del bloblanda slim når eg hadde dusja i dag... Kan det bety at ting begynner å skje? Ungen har rota masse nedi der hodet skal feste seg også....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du te.rin? Syns det høres ut som slimproppen, som kan gå samme dag som fødsel starter eller ganske lenge før. Tror ikke det er noen fasit på når fødsel starter i forhold til det. Min gikk for åtte dager siden men jeg har enda ikke gått i fødsel. Hadde termin i går. Med min første gikk slimproppen samme dag jeg fødte. Uansett lykke til,

Skrevet

Er nok slimproppen din som har gått men er veldig individuelt når fødselen kommer igang for det.:-))

Lykke til:-))

Skrevet

jeg er 8 dager på overtid, og etter en lengre gåtur i ettermiddag så mener jeg slimproppen min gikk. Var hvertfall en hel del "slim" pluss blodspor på truseinnlegget. Nå etterpå kommer det jevnt med slim, så mye at truseinnlegg ikke holder lenger. Er det endelig noe på gang til meg mon tro? vet d normalt kan ta tid før fødsel starter selv om slimproppen går, men siden jeg allerede er 8 dager over så krysser jeg fingrene for at d endelig skjer noe..

Har også etter "proppen" gikk, hatt ubehagelige, ikke direkte vonde, tak i rygg å mage..litt sånn magekrampe-aktig.

Håper noen kommer med et oppmuntrende svar! :)))

Skrevet

Min slimpropp gikk i går kveld - jeg er 38+2, så fikk litt hetta fordi jeg ikke er helt klar til å føde ennå. Sist sv.skap startet riene 2 dager etter slimproppen gikk. Så 8 dager på overtid for vi håpe det er et veeeldig godt tegn;))

Har nå lest her på forumet at mange går lenge etter slimproppen har gått, så vi krysser fingrene for at jeg er en av de som går noen dager denne gangen.

Lykke til!!

Skrevet

Eg e bare 30 uker.... men det må ha vært slimproppen...... fødte tidlig sist gang og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...