Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har alltid brukt cipramil, men har lagt på meg av de. Så byttet nå til Wellbutrin, men de er jeg konstant kvalm av (
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Jeg brukte fontex, har sluttet nå pga graviditet. Jeg hadde ingen bivirkninger.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har skjønt at jeg må bytte. Kan ikke alltid være kvalm. Men jegt er livredd for å legge på meg av tablettene Kanskje fontex ikke gir vektøkning som bivirkning?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Tror ikke fontex har vektøkning som bivirkning. Jeg la ihvertfall ikke på meg, følte nesten jeg tok av meg.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Fluoxetin! Helt fantastiske tabletter! Har gått på 4 forskjellige anti depressivia medisin typer, men denne er helt klar best. Har ikke NOEN bivirkninger.. Bare toppers. Lett å slutte med å, etter en stund
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Har brukt både wellbutrin og fluoxetine, de legger man ikke på seg av. Effexor er en annen type man ikke legger på seg av. Wellbutrin fungerer på 3 ulike nevrotransmittorer, effexor fungerer på 2, og fluoxetine kun på en så de har veldig ulike virkemekanismer og evt- bivirkninger. Den som vil fungere best på deg avhenger av dine primære og tilleggsymptomer.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Vil bare si at fluoxetin og fontex er det samme. fluexetin er billigere, men samme virkestoff. Hilsen 1253. og hun andre. hehe
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Takk for svar. Skal sjekke de ut på felleskatalogen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå