♥Coxinelle♥ Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 En bekjent av meg sa en gang at en stor andel av venstrehendte er rødhårete...Når jeg tenker etter så kjenner jeg en del venstrehendte med rødlig hår; Min eldste sønn: Rødt hår Svigerfar: Rødhåret (var...) Min sjef: Helt blond med rødlige toner Min barndomsvenninne: Rød-blondt hår Nabogutten: Rødt hår Kjenner jo også et par andre som ikke er rødhårede, men synes det er en stor andel i min krets.. Hvordan er det hos dere?
kitty08 Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 ha ha ha. jeg har rødt hår og er høyrehendt. mannen min, svogeren min og sjefen min er venstrehendte ... og blonde
Monajenten Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 En i klassen min som er venstrehendt, og en barndomsvenninne, er opprinnelig kommunefarget, mens sønnen min som er venstrehendt har blondt hår med rødlig skjær:-)
Leandermamma Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Min eldste sønn : lys blond Niesen min : lys blond. Tidligere sjef : lys blond Kusine : mørk brun
melkekua™ Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Tullprat! Jeg er venstrehendt og er blond i håret :-p
* 5 om dagen * Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 bare tull ja. vi er både lys og mørke vi som er venstrehendte. det som kanskje skiller seg litt ut,er at vi er flere jenter enn gutter.
Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Blond og venstrehendt. Pappa, blond og venstrehendt Svigerinnen, blond og venstrehendt. Har veldig mange rødhårede i familien vår, men alle er høyrehendte.
2nj♥ Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Hehe...1 av 7 av de jeg kommer på som er venstrehendt.... bestemor: mørk brun....nå grå onkel: rødt søster: mellomblond meg selv: mellomblond niese: lys blond tante: mørk brun....nå grålig tidligere kollega: lys blond
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Jeg er venstrehendt og lys blond. Men ble født med rødt hår da.... Men har aldri tenkt på det som noen sammenheng!
Ranveig R Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Mannen min: Mørk blond/lys brun Svoger #1: Blond Svoger #2: Mørk brun Kusine #1: Mørk brun Kusine #2: Raud Kusine #3: Blond Trur nok dette er veldig tilfeldig.
lille sprelle Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 hæ? Er blond selv og så venstrehendt og venstrebeint som det går an å bli!
LivetErEnLek Skrevet 14. mars 2010 #13 Skrevet 14. mars 2010 Det er nok bare tilfeldigheter. Hos oss er det sånn: Meg: blond Eldste: mørk brun Mellomste: rød Yngste: rød
Nurse80 Skrevet 14. mars 2010 #14 Skrevet 14. mars 2010 Jeg er mørk blond, og sønnen er blond. Mamma har brunt, søsteren min har brunt. Alle er venstrehendt.
Marbella Skrevet 14. mars 2010 #15 Skrevet 14. mars 2010 Sønnen og mannen min er venstrehendt de er begge helt mørke i håret... Alle jeg kommer på i farten som er venstrehendt har ikke rødt hør..
dollylille Skrevet 14. mars 2010 #16 Skrevet 14. mars 2010 bare tull ja, mørk blond og venstrehendt. Er vel litt andre ting som gjør at folk får rødt hår...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mars 2010 #17 Skrevet 14. mars 2010 jeg er vensterehendt og har opprinelig rødt hår...
Gjest irismor Skrevet 14. mars 2010 #18 Skrevet 14. mars 2010 Kjenner mange som er linx men ingen som er rødhårede ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå