Gå til innhold

Venstrehendte og hårfarge


Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent av meg sa en gang at en stor andel av venstrehendte er rødhårete...Når jeg tenker etter så kjenner jeg en del venstrehendte med rødlig hår;

 

Min eldste sønn: Rødt hår

Svigerfar: Rødhåret (var...)

Min sjef: Helt blond med rødlige toner

Min barndomsvenninne: Rød-blondt hår

Nabogutten: Rødt hår

 

Kjenner jo også et par andre som ikke er rødhårede, men synes det er en stor andel i min krets..

 

Hvordan er det hos dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha. jeg har rødt hår og er høyrehendt. mannen min, svogeren min og sjefen min er venstrehendte ... og blonde ;)

Skrevet

En i klassen min som er venstrehendt, og en barndomsvenninne, er opprinnelig kommunefarget, mens sønnen min som er venstrehendt har blondt hår med rødlig skjær:-)

Skrevet

Min eldste sønn : lys blond

Niesen min : lys blond.

Tidligere sjef : lys blond

Kusine : mørk brun

Skrevet

Tullprat!

 

Jeg er venstrehendt og er blond i håret :-p

Skrevet

bare tull ja.

 

vi er både lys og mørke vi som er venstrehendte.

det som kanskje skiller seg litt ut,er at vi er flere jenter enn gutter.

Skrevet

Blond og venstrehendt.

Pappa, blond og venstrehendt

Svigerinnen, blond og venstrehendt.

 

Har veldig mange rødhårede i familien vår, men alle er høyrehendte.

 

Skrevet

Hehe...1 av 7 av de jeg kommer på som er venstrehendt....

 

bestemor: mørk brun....nå grå

onkel: rødt

søster: mellomblond

meg selv: mellomblond

niese: lys blond

tante: mørk brun....nå grålig

tidligere kollega: lys blond

 

 

Skrevet

Jeg er venstrehendt og lys blond. Men ble født med rødt hår da.... Men har aldri tenkt på det som noen sammenheng!

Skrevet

Mannen min: Mørk blond/lys brun

Svoger #1: Blond

Svoger #2: Mørk brun

Kusine #1: Mørk brun

Kusine #2: Raud

Kusine #3: Blond

 

Trur nok dette er veldig tilfeldig.

Skrevet

hæ?

Er blond selv og så venstrehendt og venstrebeint som det går an å bli!

Skrevet

Det er nok bare tilfeldigheter. Hos oss er det sånn:

Meg: blond

Eldste: mørk brun

Mellomste: rød

Yngste: rød

Skrevet

Jeg er mørk blond, og sønnen er blond.

Mamma har brunt, søsteren min har brunt.

Alle er venstrehendt.

Skrevet

Sønnen og mannen min er venstrehendt de er begge helt mørke i håret...

Alle jeg kommer på i farten som er venstrehendt har ikke rødt hør..

Skrevet

bare tull ja, mørk blond og venstrehendt. Er vel litt andre ting som gjør at folk får rødt hår...

Skrevet

jeg er vensterehendt og har opprinelig rødt hår...

Gjest irismor
Skrevet

Kjenner mange som er linx men ingen som er rødhårede ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...