Gå til innhold

Er så skufffet over "vennene" mine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg fikk mitt første barn har jeg mistet litt kontakt med vennene mine som ikke har barn. De feste mye og har en annen livstil enn meg. Men møter de nå og da når jeg en sjelden gang hiver meg med ut på byen.

Skal feire bursdagen min og har invitert alle vennene mine. Er helt sjokkert,nesten ingen har svart på smsn jeg sendte! Når jeg ringte ei å spurt om hun kom svarte hun at hun visste ikke! Er dette venner å samle på? Synes det er så synd at ingen bryr seg med å svare.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg opplevde oxo dette da jeg fikk min første. jeg var 19 da jeg ble gravid, 20 da han kom. ingen på min alder hadde fått barn, men hadde et par stk som var gravide da jeg hadde født. mistet ikke kontakten, men ble aldri involvert i noe lenger. da han var litt over 6 mnd, hadde gjengen planlagt å ta en skikkelig fest, alle sammen. men jeg ble ikke spurt. jeg kjente jeg ble skikkelig skuffet, og sa ifra til dem. de svarte at de regnet ikke med at jeg kunne alikevel, hadde jo fått barn. BARNEVAKT sa jeg bare da!!! etter det har jeg blitt spurt titt og ofte. og som regel sier jeg jo nei, men takker veldig for at de spør meg! han er nå 6 år, og de fleste har fått egne barn, så nå planlegger vi i god tid fremover, alle sammen, og vi skal finne på noe uten barn ;)

si ifra til dem, si at du er litt skuffet over at de ikke husker deg. si at selv om du ikke kan være ute til sene natten, og kanskje sier nei-takk de fleste gangene de spør alikevel, er det godt å bli spurt. da veit du at de husker på deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...