Gå til innhold

Er det bare meg som har en sær mann?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i snart to år,og jeg har ikke sett han dusje,ikke sett han tisse (ikke at jeg har så lyst,men..)ikke sett han pusse tennene..Han gjør jo alt dette,nesten litt fanatisk egentlig,men han låser seg alltid inne.

Jeg har jo sett han naken,men han er ganske sjenert,og prøver å ikke vise seg for mye,samtidig som han prøver å ikke vise at han er sjenert:)

Han har en fantastisk kropp,veltrent og hard,og han har ikke problemer med å gå i bare shorts feks.

Hmm,har bare lyst at vi skal ha et helt "naturlig" forhold.Selv har jeg ingne problemer med nakkenhet og slikt,og han er ofte innom når jeg er i dusjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er kanskje vant til det, og tenker sikkert ikke så mye over det.

Skrevet

Dytt:-)

Dette kan vel ikke være vanlig,eller?...

Skrevet

Tisse gjør ikke min mann foran meg heller.... Det får han ikke til, sier han - og det gjør meg jo ingenting. Men å dusje sammen er jo en fantastisk opplevelse, og at tannpuss er noe å skjule kan jeg ikke skjønne. Men det er jo ikke et kjempeproblem. Hadde vært verre hvis han ikke dusjet og pusset tennene i det hele tatt :)

Skrevet

Når jeg tenker over det kommer jeg på at jeg heller ikke har sett mannen min tisse eller dusje heller..Heldigvis...Han gjør det for det, så det er ikke noe problem. Han er ikke spesielt sjenert, men man bør jo kunne være aleine på badet selv om man er gift:) Er ganske naturlig det vel..

Skrevet

Min mann kunne gjerne vært litt mer den veien, han kan begynne å shave seg nedentil mens jeg ser på, valser frem og tilbake fra badet til soverommet med slappe baller dinglende haha!

Vi pusser ofte tenner sammen, går inn og ut når vi dusjer, tisser osv. Å drite er vel det eneste vi gjør med låst dør og glad er jeg for det:)

Men en jeg var sammen med før var mer som mannen din, han ble nesten helt flau om jeg så han uten sokker. Tror det kan være streng oppdragelse jeg, det var det hvertfall med eksen min.

Skrevet

Har sett gubben både tisse å dusje., dusjer ofte sammen vi selv om barna sitter å ser på barnetv om morgen, er jo litt kos det da. ser ikke noe problem med det.

Ikke låser vi dører her heler i huset, men bæsje det gjør me privat,

Han barberer seg ogog jeg også nedentil , hjelper gladlig til der når magen min er for stor.

Noen er vel litt mer private en andre, noen er mer avslappa.

Skrevet

vi valser begge naken i alle rom uten å låse dører. alt annet hadde vært svært unaturlig for oss. det eneste vi ikke gjør er ådrite sammen ;-)

Skrevet

Min mann liker seg også best på badet alene.. pusse tenner er greit,men dusje og dotid får han ha for seg selv. ;)

Skrevet

min mann var sånn, har bedret seg litt nå - vært sammen i 3 år. Jeg kan sprade naken rundt, mens han hopper rett inn i håndkleet, hehe. han tisser faktisk mens jeg pusser tenner f.eks - her lukkes badedøren kun når noen skal bajse.

Skrevet

Hehe,så han er kanskje ikke kjempe-sær,selvom jeg syns det;o)

Har bare hatt en kjæreste før,og vi var sammen i maange år.Og i det forholdet var alt så veldig naturlig mellom oss,det eneste vi ikke gjorde var å bæsje:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...