Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 eller til noen spessielle stellevesker? har sett litt rundt i butikken å syntes ikke det var så mange fine der, vil ha en stilig stelleveske som også er romslig da jeg vil ha plass til en del oppi, gjerne ett sett til storesøster også som blir 3 rette etter babyen er født, hun er riktognok bleiefri allerede men uhell kan jo alltid skje så greit å kunne ha med ett sett med klær til henne også..
Bumblebeee Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Har egentlig ikke tips til stilig veske, men pass på hvordan veska lukkes. Jeg hadde en Teutonia forrige gang, men den hadde bare en knøttliten borrelås som lukking. Og var veska full (som den som regel var) så funket jo ikke det, og alt ramla ut når veska velta...noe den alltid gjorde når jeg reiste alene med fly. SUKK! Nå har jeg kjøpt en helt ordinær, rimelig, svart veske fra Meda, men både glidelås, magnet og klikk-lås! Perfekt! Og ikke regner det ned i veska heller, for lokket brettes over glidelåsen. Skårer kanskje ikke så høyt på stilighetsbarometeret, men det betyr ikke så mye som brukervennligheten:) For meg var det også viktig å ikke måtte betale langt over 1000 kroner for en veske. Denne kostet 599,- på Barnas Hus. Babytravel har også en tilsvarende til 499,- på Reflex.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 takk for svar ja det med lukkingen på er jeg veldig obs på, hadde veldig full stelleveske mnd nr 1 å priser meg lykkelig over at det var glidelås som lukket den..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Kjøpte emmaljunga sin i creme leatherette (matchende til vogna) Den er kjempeflott med mange rom, myk, stilig som vanlig veske også, glidelås osv. Den koster 799,men fikk den for 400 da jeg kjøpte vogna.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2010 ja syntes den nye modellen er stilig men samboern var ikke helt sikker på om han ville ha den for han syntes det var rart med bebe confort vogn å emmaljunga stelleveske
Frøken E Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Hei Tips til nettside er bleieboden.no. Tror jeg skal bestille herfra - vil også ha en tøff stelleveske denne gangen. En venninne av meg som bestilte derfra og den var veldig tøff, men ikke såå stor. Men de har helt sikkert i ulike størrelser, har ikke sett så nøye etter.... skal kikke litt etter hvert som det nærmer seg sommeren tenkte jeg
lille_vims Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Jeg bestilte fra landsend.com (gå inn på totes and bags, så diperbags). Har hatt 2 tette, under 2 år i mellom. Og i denne fikk jeg plass til skift og bleier til begge :-) Superfornøyd! Skal bruke denne denne gangen også! Ser forresten at de kun har i lyseblå eller rosa nå. Før hadde de flere farger å velge mellom......
FruBoger fødeklar Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=526864&b_kid=237829 Denne er ikke av tøy men stiv, så du vet hvor du har tingene og de raser ikke rundt i veska. Stor og god. Står fint under vogna og er å anbefale. Andre stellevesker av tøy: http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=555973&b_kid=237964 Skip Hop sine stellevesker er også manges favoritt:) Sjekk ut hjemmesiden:)
doble<3<3 Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Skip hop er min favoritt, ønsker meg en sånn =) søker litt på ebay og der ligger de fra rundt 2-300 kr..
FrkLykkelig Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 bleieboden har mange forskjellige str. fra lommebøker til store strandvesker :-) Og en GENIAL stellevske som heter jujube prapared.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå