Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Er det ikke sånn at bruden og brudgommen "må" tale til hverandre? Har kun vært i ett bryllup, og der gjorde de det. Saken er at jeg får helt hetta av å snakke foran mange mennesker, og samboer er vel enda verre enn meg igjen. Hvis han føler at han må snakke høyt foran alle så tror jeg nesten han ikke vil dette, samme her. Men man vil jo ikke være sær heler, hvis dette er noe "alle" gjør. Hva er vanlig?
Shinepop Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Kotyme er at brudgommen må gi en tale til bruden, men ikke omvendt. Jeg har hørt at noen leser et dikt eller du kan skrive en sang til mannen din - som alle synger og er en del av sagene under middagen? Alt er lov! Det er deres dag og dere må gjøre det som er best for dere! Kanskje hvis han klarer å reise seg opp og si "Jeg er ikke noe taler, men jeg har skrevet et kjærlighetsbrev til deg i stedet som du skal få (og så gir han det til deg) og jeg vil bare si til deg at JEG ELSKER DEG! " og så setter han seg ned. Det tar han 5 sekunder! Alle skjønner det og ingen vil syns det er teit. Det blir mer enn nok av taler uansett Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Dettte varr en lur idè! Tror ikke jeg skal nevne dette med taler for han enda, vi har nettopp satt dato, tre år fremover i tid, så vi har veldig god tid. Men jeg driver med litt planlegging i smug, syns det er så moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå