Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Yoghurt fra de er 10 mnd. Saft med sukker(de skal ikke ha sukkerfri/søtningsmiddel) fra ca.1,5 om du føler det er nødvendig.
NormaJean Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 saft får han fortsatt ikke, men han er veldig glad i juice blandet ut med vann:-) yoghurt fikk han fra 12 mnd alder! Han er nå 18 mnd
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 HI her. Han er 16mnd nå, har så smått begynt å gi yoghurt noen ganger i uken. Saft har jeg ikke begynt med enda, men tenkte kanskje å begynne til sommeren når det er varmt og han kanskje trenger litt ekstra energi, eller hva tror dere? Hvilket yoghurt merke er best å gi til sånne små? Og hvilken saft? Har bare hjemmelaget her i huset.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Nei, ville aldri gitt saft for å gi ekstra energi. Husk at det er masse sukker som er uheldig for tennene. Veldig uheldig. Saft er faktisk ikke noe bedre enn brus, forskjellen er bare at det er kullsyre i brus....
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Vi begynte med yoghurt naturell og tilsatte litt hjemmelaget fruktmos. Nå som de er 2 og 4 går det i alt mulig. Hjemme laget saft høres supert ut i sommervarmen. Jeg blander tynn saft til ungene.
Nullstress;) Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 du kan få kjøpt baby-saft på butikken da. de står i samme hylle som barnematen. jeg gir det til datteren min på snart 7 mnd. men det er fordi hun kaster opp vannet. har prøve alt, mange ganger, men hun er våken nesten hele natten og bare spyr når hun får vann. men sønnen min, han fikk aldri saft. han fikk bare melk og vann. tror ikke han smakte saft før han var over to år...
Trollemor75 Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Vi begynte å gi Biola yogurt naturell rundt 9 mndr. Saft har han ikke fått enda, han er 13 mndr. Jeg er ikke vokst opp med saft, og vi har det aldri selv. Han får vann, melk, Briola drikke (fordi han drikker veldig lite melk) og har fått smotthies 2 ganger.
NormaJean Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 du HI, kan anbefale yoghurt naturell med fruktmos/biter. Ellers så er tine yoghurt med svisker en slager her i huset:) Og Biola da, spesiellt var det kjekt etter 2 uker med antibiotika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå