Gå til innhold

Når begynte dere å kjenne spark da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 16+2 nå og gleder meg veldig til å kjenne de første sparka:) Er 4 gangs så regner med å kjenne de snart:)

Men når kjente dere det 1 gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne gangen kom første dyttet i uke 14. Nå er jeg 16+5, og kjenner spark hver dag både utenpå og inni :)

Skrevet

Er 1.gangs.

Kjente første "boblene" i uke 15. Nå kjennes det spark og bevegelse daglig og veldig ofte. Er i slutten på uke 21 nå.

Skrevet

Oj.. såpass solkira?? Det var tidlig å kjenne spark utenpå!!:)

Da får jeg bare negynne å kjenne etter som bare det jeg nå da!!:o)

Skrevet

Er sjettegangs, vet ikke om det har noe å si men. Mulig Spinnvill bare er hakket mer "sparkete" ( elendig ord...) enn reste av banden min :) Dette er vel det tidligste jeg har fått spark på utsiden iallfall.

Skrevet

Kjenner ikke direkte spark, mer "romstering"... Kom i 18. uke. Forrige svangerskap kjente vi det utenpå for første gang i uke 20. Er 19+5 med nr 2 i dag og har ikke kjent det utenpå enda. Har sikkert sammenheng med overvekt...

Skrevet

Kjente vel de første dultene i uke 16, men ble ikke obs på hva det var i slutten av uke 17. Er 1.gangs. har kjent dult daglig siden jeg ble obs på det, men varierer selvsagt hvor mange dult i løpet av dagen :)

Skrevet

Takk for svar! Kjenner jeg fort kan bli nervøs om jeg ikke snart kjenner liv nå. Siden jeg er over 16 uker og flergangs så er det liksom på tide...

gleder meg i allefall!:)

Skrevet

Er i uke 21 med nr 3 og jeg syns ikke jeg kjenner så mye enda. Men alle tester er ok så da tror jeg på det. :)

Skrevet

Jeg kjente ordentlige spark fra uke 20, dvs at da kunne de kjennes uten på magen. Siden jeg er første gangs har jeg nok kjent sparkene tidligere uten helt å være klar over det. Men fra uke 20 var det ingen tvil om at det var den lille:)

Skrevet

Nr. 1: Uke 14, første spark utenpå magen i uke 15

Nr. 2: Uke 11, første spark utenpå omtrent samtidig, kanskje uke 16

Nr. 3: Uke 10, er nå 13 uker, ikke kjent utenpå enda

Skrevet

Dette er mitt 3.barn og kjente spark i uke 16

Skrevet

er i uke 19 med nr tre, og kjenner ikke så mye enda nei..... Har vært på UL et par ganger, så jeg tror ikke det er noe feil..... jeg har kanskje ikke tid så god tid til å kjenne etter....:)

Skrevet

Kjente de første "boblene" for to dager siden. Er i uke 15. Med min første kjente jeg det ikke før i uke 19-20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...