Gå til innhold

Er det noen om har prøvd C24 rensekur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer bare på om man kan drikke pose-te uten tilsetninger sammen med kuren? Vet det står at man skal drikke vann, men skulle så gjerne hatt litt smak i tillegg..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er det vondeste jeg har prøvd. Satt konstant på do, det svei og det var dødsvondt i magen. ALDRI MER!!

Skrevet

Men du kan sikkert drikke litt rensende te i tillegg, hvis du tar denne helveteskuren.

Skrevet

uff, hørtes ikke bra ut. Men har nå bestemt meg for å prøve den likevel. Bare lurer på, etter du tok siste dose om morgenen, hvor lenge hadde du vondt/satt på do etter det?

Skrevet

Kan man ta denne som gravid?

Skrevet

Nei, det kan man visst ikke, ser jeg:

"BIVIRKNINGER/ANNET

C24 Rensekur må ikke tas av gravide, personer som benytter livsviktige medisiner eller personer med svak helse."

Skrevet

Jeg sprang på do konstant, kom bare vann og det var mega vondt. Jeg anbefaler deg IKKE å bruke den. Det er mange andre rensekurer på markedet uten de fæle bivirkningene. TRO MEG.

Skrevet

jaja, nå er jeg da i gang. Står i bruksanvisningen at det skal gi seg ved 10-11 tida i morra, etter jeg har tatt siste dose kl 08 i morgen tidlig. Har nå tatt 2 doser, begynte kl 17, ikke vært på do enda. Litt overraskende syns jeg..

Skrevet

Lykke til, jeg dreit magesyre i 3 dager... og gikk opp i vekt til mer enn jeg veide da jeg startet kuren. Aldri igjen for min del, men den må jo funke på noen siden de fortsetter å selge den ;0)

Skrevet

herregud for en kur, jeg har da ikke vært på do en eneste gang jeg. Absolutt ingen effekt på meg. Litt skuffa nå, 400 kr rett i dass, og ingen rensing av kroppen..:-)

Skrevet

Jeg har også prøvd den, og er enig med flere her at den er helt forferdelig. Kommer aldri mer til å ta en slik kur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...