¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 puster deres babyer raskt,spesielt når dem sover? er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Ja, veldig normalt.. Noen ganger høres det ut som de slutter å puste litt, også setter de i gang og nesten hikster.. Helt normalt.. Jeg fikk min datter sjekket av legene på føden sikkert 8 ganger før jeg sa meg fornøyd med svaret..
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 okei,er så redd for hjertefeil og infeksjoner. ringte inn til barsel i går, og ho sa ho trodde ikke det var no farlig men at jeg burde ringe legen og få det sjekket!! magen beveger seg likom så fort,får noia..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Det gjorde sønnen min også når han var baby, snakket med helsesøster som mente at det var pga babyer drømmer mye og uttrykker seg mer i søvne enn det litt eldre barn og voksne gjør og er helt normalt. Viss du er veldig urolig for at det kan være noe annet, så kan du jo snakke med legen. Her gikk det over etterhvert.
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2010 litt godt og høre at andre har opplevd/opplever det samme. men ringer legen i morra og spørr om di kan skjekke ho. bare for sikkerhets skyld og får og roe ned meg selv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå