Gå til innhold

Flere som er kvalm og uggen? 6 dager til termin....

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg vært så kvalm. Natt til i går spydde jeg.. huff. Kan det være babyen som klemmer på nerver? Føler hun har liten plass nå! Er ubehaglig når hun beveger på seg.

Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en runde for 14 dager siden, da jeg kjente at svangerskapskvalmen kom tilbake. Det varte i noen dager bare. Har ikke merket noe siden. Har hørt at det kvalme kan utløses hvis man er plaget med halsbrann.

Har også to venninner som akkuat har født og de hadde det slik du beskriver nå dagene før de fødte. Kanskje det er en fødsel igjære på deg også?

:-)

Skrevet

Ja! Ikke så mye kvalm, men ingenting matlyst...Ubehagelige bevegelser ja, presser nedover heile veien.... Mensliknende smerter på nettene, som og har begynt litt på dagene og. Kynnere HEILE tida... Krysser fingrene for at ting kan skje snart, sjøl om jeg vet det kan enda drøye over tre uker.... Men innen 24 dager skal småtten være ute...

Skrevet

JA!

Kaster opp nesten hver natt. Og har fortsatt 3 uker og 4 dager til termin. Men for min del er det pga halsbrann. Våkner av att det svir i halsen, og att eg hoster. Og da er det gjort. Våkner av det nesten hver natt i tre fire tida på natta.

Så blir godt når lille snuppa er ute:)

Skrevet

Kanskje fødsel på gang ja;) Det hadde vært noe. Har ikke merket noen andre tegn til nå hvertfall. Er fortsatt kvalm:( Håper det vil gi seg snart. Ikke noe greit å spy med stor mage...

Skrevet

Jeg er også kvalm! Har vært det de siste 2 ukene. Nå er jeg 2 dager påovertid da... Magesekken har nok ikke noe særlig plass lenger!

Skrevet

Har vert kvalm i to veker og er berre i veke 33! :( Håper det går over snart, for orker ikkje være kvalm i 2 mnd til!!!

Skrevet

Har også begynt å bli kvalm igjen.. Vært sånn i en uke eller noe.. Har også en del murringer i magen og flere kynnere.. Er fortsatt tre uker igjen til termin da, så er vel bare fordi det begynner å bli liten plass i magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...