Gå til innhold

nettsider hvor de selger stellevesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen nettsider hvor de selger stilige stellevesker som det er plass til en del oppi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen ?

Skrevet

takk:)

Skrevet

flere? kom gjerne med tips til merke.osv

Skrevet

kenguruloftet.no

babyplaneten.no

Jeg har JuJuBe All og er knallfornøyd... :)

Skrevet

panterjenta85, ja jeg har sett på disse? er de romslig, slik at jeg vil få plass til det nødvendige til babyen å gjerne ett skift til storesøster? er det mange forskjellige rom slik at man kan ha litt orden nedi der?

Skrevet

lilleprinsen.no har mange stellevesker.

Jeg har denne: http://www.lilleprinsen.no/product/522819/byStroom_AIDA-red.html

Den er stor. Egentlig altfor stor.... Jeg hadde jo ingen aning om hvordan en stelleveske bør være (førstegangs), men ville ha en stor en som det var plass til mye i.

Problemet med denne er at den blir for tung på vogna. Så jeg måtte som regel ha den under vogna. Men det er masse plass i den. Så fin når man skal til familien feks. I jula brukte vi den som "matveske" til sjarmtrollet. Der hadde vi all maten hans, melkepulver, flasker osv..

Skrevet

Jeg bestilte bl.a. en SkipHop stelleveske fra KiwiKid.com.

Godt fornøyd med den.

Skrevet

Har også skip hop fra kiwikidsgear.com, de sender som gave så man slipper moms og toll. Blir halve prisen i forhold til Norge. Jeg har både den vanlige stelleveska og tvillingstelleveska. Babyen min drikker mme, og i den vanlige veska har jeg plass til kosefiller, leker, thermos, bleier, våtservietter, flasker, flaske med kaldt vann, skift til han og storebror, pulverboks til mme, middagsglass ect. Den store er genial når vi skal være ute hele dagen, eller til overnattingsbesøk ol. Veldig fornøyd jeg iallefall:-)

Skrevet

takk for svar, hvilken skipHop veske bestillte du da, har sett på skiphop studio og city. om det var en av de kan du forklare litt mer hvordan den er altså inndeling av lommer å slikt inni, å vil det være plass til alt man trenger til babyen pluss gjerne ett skift til storesøster?

Skrevet

Hei.

Beklager, jeg husker ikke helt hva slags SkipHop-veske jeg hadde, lurer på om det var Dash?

Var kjempefornøyd. Glimrende med alle de ulike rommene.

Lillesøster er nå 3,5 år, og stelleveska er solgt på Finn.no.

Skrevet

oki:) det går helt greit..

Skrevet

V tipse deg om å finne ut hvilken veske du vil ha, og så google rett pris, og ikke minst så må du gå inn på ebay å se om du finner den der.

De fleste selgere skriver "gave" på pakken, så du slipper toll.

Skrevet

det skal jeg huske når jeg har funnet ut hvilken jeg vil ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...