Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Jeg sendte en e-post til foreldrene mine i går kveld og spurte om de kunne være barnevakt en langhelg. Jeg syns det er litt ubehagelig å spørre dem.....men så på innboksen nå at jeg har fått svar, og så tør jeg ikke engang å åpne e-posten.. Ja, jeg vet det høres ekstremt tåpelig ut, men jeg tør rett og slett ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Ja...eller, jeg er egentlig ikke redd for det for det er det jeg forventer. Men jeg føler på en måte det blir "pinlig" om jeg har fått nei. Da angrer jeg at jeg har spurt. He he, fortsatt like teit:-) HI
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Hehe, høres ut som da jeg spurte forledrene mine om barnevakt for ei natt.. Da turde jeg ikke å ringe, så jeg skrev melding til mamma på facebook:-) utrolig barnslig, men men...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Ha ha, men det er godt å lese egentlig:-) Greit å vite at det ikke er bare jeg som er litt rar. Jeg åpnet e-posten da, og der sto det at de akkurat hadde kommet fra fest (og de er ute sånn en gang i skuddåret) og at vi skulle ringes i dag (med smilefjes:-) ) Men da må jeg gå og grue meg enda mer. Nå tør jeg jo nesten ikke ta telefonen om de ringer. Huff og huff så håpløst. HI
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Ja, det må jeg si er ganske håpløst. Jeg kan ikke skjønne verken hvorfor det er flaut å spørre foreldrene sine om barnevakt, eller hvorfor det ville være flaut for DEG om de sa nei...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Det er jo ikke flaut sånn, men da vet jeg at jeg angrer på at jeg i utgangspunktet spurte. Da kunne jeg bare latt være å spørre, og spart meg for å bli "turned down". HI
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 anonym 11.07 her! Ja, det er jo egentlig rart, men synes det hadde vært flaut om jeg hadde ringt å hun hadde sagt nei.. Hadde ikke vist hva jeg skulle ha sagt:-) Var nervøs da jeg åpnet mld på facebook fra henne ja:D men sto heldigvis ja!
nasse nøffen Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 tenke at du må ha ett velig dårlig forhold til dine foreldre,, ett anstreng rart forhold
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Det tenker jeg også... Må være en frykt for avvisning som stammer fra følelsen av å ikke strekke til i barndommen...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 Der tar dere heldigvis helt feil. Jeg har ekstremt god kontakt med mine foreldre, og vi snakker sammen på tlf flere ganger daglig. Går det en dag uten, lurer vi begge på hva som er galt. De sitter også barnevakt masse, og koser seg med barna. Men jeg vet at de syns det er greiest å ha dem hver for seg, for å gi 100 % fokus. Derfor syns jeg det var ubehagelig å spørre nå, fordi det dreier seg om en langhelg med begge to. HI
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #14 Skrevet 14. mars 2010 Jegå synes det er ekkelt å spørre foreldrene mine om barnevakt,ikke fordi vi har dårlig forhold, eller tvertimot.. Vi kan snakke om alt mellom himmel og jord! men hater å bli avvist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå