Sjokoladebanan Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Vårt barn hoster en del på natten. Kun da.(om han ikke er forkjølet da) Vi dro til barnelege, og hun sa hun trodde det kunne være et av to alternativer, barneastma eller refluks. Mest sannsynlig astma. Vi begynte med astmamedisin, men det har til nå hatt null effekt. (Brukt det i 3 uker) Kan det være refluks tror dere? Han har ikke vært plaget med oppkast, annet enn brekninger av hoste, med påfølgende slim når han er veldig forkjølet. Vil så gjerne finne noe som kan hjelpe på hosten til lillegutt, han må jo bli sliten å irritert i luftveiene av å hoste hver natt over lengre tid. (nå har han hostet hver natt i nesten 2 mnd.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå