❤lille stjerne❤ Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 har så lyst til å ta med snuppa (2,5) på kino og hadde tenkt at vi sikkert kunne gå og se Prinsessen og frosken. Men nå ser jeg at det er 7 års grense på den. Betyr at hun må være 4 år for å kunne å på den i følge med voksne det da! Jeg kan ikke forstå at en disney tegnefilm ikke skal kunne sees av en på 2,5. Er den skummel eller noe? Noen som har sett den med barn under 4 år?
Supermamm Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Jenta mi er straks 4 og synes den var skummel, noe jeg skjønner godt. Hun ville helst gå hjem et par ganger. Jeg hadde nok ikke tatt med en på 2,5 år...
Teline Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Jeg hadde ikke tatt med meg en 2,5-åring på den filmen. Den har en del skumle scener. Jeg hadde med min på 4,5 og det gikk fint, men min venninnes sønn på straks 3 fikk helt hetta av monstre og spøkelser som kom ut av dødens rike.
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2010 da lar vi være å se den ja. Tusen takk for svar. Den så veldig søt og uskyldig ut på traileren, så da tenkte jeg det kunne gå. Men ingen vits i å gjøre kinoturen til en skummel opplevelse for jenta.
Nusketuska og Guttebassen Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Jeg hadde med meg min 2åring og 3åring og så på prinsessen og frosken for en liten stund sida og det gikk kjempebra her i gården Minstemann klappa som en helt når den va ferdig og eldste ville se den igjen
Koseklompen Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Filmen er fiin Men er og noen skumle scener der, så ville ikke tatt med en 2,5 åring på den nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå