Gå til innhold

Prinsessen og frosken


Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst til å ta med snuppa (2,5) på kino og hadde tenkt at vi sikkert kunne gå og se Prinsessen og frosken. Men nå ser jeg at det er 7 års grense på den. Betyr at hun må være 4 år for å kunne å på den i følge med voksne det da! Jeg kan ikke forstå at en disney tegnefilm ikke skal kunne sees av en på 2,5. Er den skummel eller noe? Noen som har sett den med barn under 4 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er straks 4 og synes den var skummel, noe jeg skjønner godt. Hun ville helst gå hjem et par ganger. Jeg hadde nok ikke tatt med en på 2,5 år...

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt med meg en 2,5-åring på den filmen. Den har en del skumle scener. Jeg hadde med min på 4,5 og det gikk fint, men min venninnes sønn på straks 3 fikk helt hetta av monstre og spøkelser som kom ut av dødens rike.

Skrevet

da lar vi være å se den ja. Tusen takk for svar. Den så veldig søt og uskyldig ut på traileren, så da tenkte jeg det kunne gå. Men ingen vits i å gjøre kinoturen til en skummel opplevelse for jenta.

Skrevet

Jeg hadde med meg min 2åring og 3åring og så på prinsessen og frosken for en liten stund sida og det gikk kjempebra her i gården :)

Minstemann klappa som en helt når den va ferdig og eldste ville se den igjen :)

Skrevet

Filmen er fiin :) Men er og noen skumle scener der, så ville ikke tatt med en 2,5 åring på den nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...