Zeke Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Vil bare ønske alle en fin dag med masse sooooool
Ruttetutt ヅ Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Og jeg kommer straks etter med mine 24 uker på onsdag. En riktig fin dag til deg også.
enlitenpågang Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Jeg er også 24 uker i dag:):) Tiden flyr!
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Da er jeg 1 uke rett etter deg -, Ha en fin dag du også=)
Zeke Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2010 Å heldigris, he he he Er liksom 12 og 24 uker er liksom litt spes. Har vært i bursdag ute i dag , i kjempe soool. Nydelig dag. kos dere alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå