Gå til innhold

Blir irritert/frustrert av sykehusene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte for å høre om dem kunne hjelpe meg og forklarte situasjonen min,men ikke f om det var no sympati å få der....at det er mulig assa,3uker med på og av med rier/kynnere og nedpress og nesten ikke søvn og alle de kjerringråd som er uten effekt.En gutt på 4år som skal oppereres til uka og utslitt mor...FINT!!!! TAKK søf!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har virkelig masse medfølelse for deg.. Kan nok ikke gi deg noen råd , men kanskje det hjelper at det er mange her inne som skjønner godt hvorfor du er frustrert;) Ha en fin søndag..

Skrevet

Huff Ate, du var jo den personen jeg ikke ville se her inne i dag!!

Ville ikke sykehuset gjøre noe som helst for deg? De må jo snart skjønne at dette maset sliter så mye på kroppen at du kommer til å være helt utslitt når fødslen starter!!

Ville faktisk gjort som jeg har hørt andre gjøre her inne jeg. Reis til sykehuset å nekt å reise derfra igjen før du har fått en dato for igangsettelse!! Slik som dette kan du jo ikke fortsette!!

Klem fra meg :-)

Skrevet

Nå hører jeg til på 2 tri, men siste svangerskap hadde jeg helvetes til kynnere og nedpress, var skikkelig sliten og nesten på gråten, så på termindagen dro jeg til sykehuset, la fram saken ( hadde vært innom et par ganger før og..) og ga beskejd om jeg våget ikke dra hjem før alt var overstått. Ble innlagt, og morgenen etter gikk vannet. Gikk med vannavgang i to døgn, i løpet av den tida fikk jeg infeksjon. Riene kom aldri, så fikk klyster for å se om det hjalp på kvelden andre døgnet. DET fungerte, og etter fem og en halv time var snuppa ute.

Syns du bør gjøre som hun over her sier, dra på sykehuset og ikke gi deg!!! Håper noe skjer snart, og vil de ikke ta deg in, vil jeg anbefale miniklyx eller klyster du får på apoteket, du kan jo ikke gå sånn i flere uker heller.

Skrevet

Når har du termin? Jg hadde termin igår, de siste dagene har jg samlet energi og tatt det helt med ro, har hatt mest vondt på nettene så da har jg sovet når 5 åringen er i barnehagen, jg har vært plaget av kynnere/ maserier i flere uker selv, har prøvd alle kjerringråd, mn fant ut at de gjorde meg mere sliten og ikke minst ga meg mer smerter. Nå etter to dager uten mas og pjas har jg hatt mindre vondt, og et dobesesøk for en time siden visste vann/slim på papiret. Sist gikk vannet sakte på meg så er veldig spent om dette er it! Uansett det jg skal frem til tenk positivt, prøv å få slappet av imellom gjøremål og hverdagen tror at fødselen starter når den vil uansett :) lykke til :)

Skrevet

Hei, jeg vil ikke virke krass, men jobber selv på SØF og det er ikke stort de kan gjøre, desverre.. Du er ikke så mye på overtid som de "krever" man skal være, og de setter uansett ikke ingang en fødsel på en søndag!

Husk også at det er veeeeldig mange andre som også skal på overtidskontroller/igangssettinger, og de må prioritere dem som er maks på overtid med tanke på babyens helse!

Jeg skjønner at du er kjempesliten, og at det er slitsomt å gå av og på i 3 uker, tredjemann er en luring vettu :(

Håper virkelig du går i fødsel snart, ta og gå en laaaang tur, gjerne med masse oppoverbakker! 'Ta kontakt med din faste jordmor på mandag, og hør om hun kan sende en vurdering til SØF for en overtidskontroll..

Noe annet er desverre umulig :( hvertfall på en søndag!

Skrevet

Takk for tips og råd jenter....her går dagene bare i soving og sløving for noe annet orker jeg ikke og har lavt bt også så blir slapp av det å. Har gjort et forsøk på det meste nå,men ikke noe effekt av noe så gitt opp den prøvingen der,dem sa på føden dem kunne gi meg akupungtur men nei takk...fikk det sist bare vondt og ikke effektivt i det heletatt. Hvet det er håpløst å ringe på en søndag,men måtte jo høre....fikk ikke stort hjelp sist på søf heller selv om det ikke var helg så....Jm min har bestilt overtidskontroll til meg til uka,men dem gjør jo ikke stort annet ennå sjekke at alt er bra og sender deg hjem for å vente mere.... skal til min jm på tirsdag,hun er her bare en dag i uka så får se hva hun sier....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...