Lene~mor til tre Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Igår kom kulda tilbake igjen, vi har hatt 0 grader hele den siste uka og det har vært så deilig, men igår kom kulda tilbake igjen og både igår og idag har det hvert 7 minus ute... og jeg som håpet det snart skulle bli vår.. hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Det blir snart vår!!! Bare kjenn hvor mye sola varmer når den kommer gjennom. Og dagene blir lengre og lengre og varmere og varmere, til slutt så blir det så varmt at vi klager på varmen:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå