Gå til innhold

morgen fugl.. flere som har det sånn?


mamma til en<3 nr 2 på tur

Anbefalte innlegg

er ferdig å sove tidlig om morgenen...selv på dager der jeg kan sove litt lengre.... å jeg som har vært gla i å sove litt..

men nå får jeg det ikke til... er rett å slett ferdig å sove når klokken bikker halv syv på en søndag... mens guttaboys enda sover!

flere som har d sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat sånn..de siste to/tre ukene har jeg våknet før klokka, det har aaaaldri skjedd før!i helgene har jeg vært lys våken før 8, en ting som heller aldri har skjedd før. Er det kanksje kroppen som forbereder meg på lite søvn i året som kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er lys våken mellom 6 og 6.30 både i ukedager og helger. I ukedagene er det jo greit når jeg må opp på jobb, men kunne tenkt meg sove lenger i helgene. Men, blir veldig trøtt utpå dagen da og kan godt tenke meg en lur da.

 

Men, med to små fra før av blir det ikke så mye avslapning ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har våkna mellom 05.15 og 06.30 den siste halvannen uke nå... Det tidligste jeg må opp er 06.45 så det er virkelig kjipt... Godt å høre at det er flere, de er det nok pga graviditeten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg har det litt motsatt, sover så lenge som jeg kan og sover gjerne par timer på ettermiddagen.

Så her er jeg veldig gla for å sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...