Ronja&Odin Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 ekkelt at hu jenta på 16 på unge mødre venter barn med en på 37?? wtf??? er ikke det pedofili.... hadde en 37 år gammel mann pult den 16 år gamle dattera mi, hadde han fått pikken kutta av og et skudd i huet.... kjenner jeg blir så provosert... og jeg syns det er drøyt at søstera mi på 16 er sammen med en på 20 år liksom... måtte bare få det ut... lurer på hva disse unge mødrene får for og være med i serien jeg, siden de tør og vise seg frem sånn...
Ruttetutt ヅ Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Pedofili er vel når en i familien forgriper seg på et annet familiemedlem. Jeg synes allikevel det er trasig at ei jente på 16 år blir gravid. Og ja, jeg synes det er ekkelt at barnefaren er så mye eldre. Jeg hadde aldri i livet godtatt at min datter hadde vært sammen med en på 37 år. En voksen mann som har behov for å være sammen med så unge jenter? Da er det noe riv ruskende galt et sted spør du meg.
Ronja&Odin Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 er det familiemedlem så heter det incest... pedofili er når en eldre mann forgriper seg på et barn.. og jeg syns nesten det går for det samme... usj ja er noe farlig gærnt i huet på han mannen:\
noegodtivente Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Hei nå har ikke jeg sett dette tv programmet som dere diskuterer. Men å kalle kjærlighet mellom to mennesker pedofili er vel å dra det litt vel langt. At noen mennesker ikke lever ett liv innenfor samfunnets A4 grenser, er vel vanskelig for andre å skjønne. Men å gjøre livet deres vanskeligere enn det mest sannsynlig allerede er, er vel ganske egoistisk. Jeg er selv gift med en mann som er 7år eldre, det er jo en del mindre enn det er snakk om i dette tilfelle, og jeg har som sagt ikke sett dette tv programmet, men så lenge disse menneskene er lykkelig er det vel ikke noe perverst i det. Er det tvang inne i bilde, som ved overgrep, er jo det perverse at noen blir tvunget til noe de ikke ønsker. Kjærlighet har ingen grenser, og hvor fantastisk er vel ikke det, når den er gjensidig:)
NormaJean Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 ehm,, jeg er også gift med en mann som er noen år eldre enn meg, men det er jo ikke akkurat sammenlignbart!!!!! 16 år, da er du faktisk bare barnet og da syns jeg faktisk at kjærligheten skal ha visse grenser. Er det ekte kjærlighet så kan man faktisk vente til jenta i det minste kan få fullført videregående skole! Å være 37 år og sette unge på en annen unge er faktisk ikke greit!!! Jovisst er det flott med mennesker som finner kjærlighet på tross av masse hindre osv, men dette er noe helt annet!
Turid Laila Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Hvis du tenker på den serien med unge mødre som går nå, så er hun på 16 sammen med en på 28, ikke 37! Ganske stor forskjell!
Ronja&Odin Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2010 som om jeg skulle sagt det selv norma jean
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Det syns jeg må være helt opp til den enkelte å bestemme selv. Hun er 16år og lovlig, så dette er det ingen andre som har noe med. 37 år hadde vært drøyt ja, men jeg hadde fortsatt ikke brydd meg, 27 er noe helt annet.
Ronja&Odin Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2010 egentlig ikke veldig stor forskjell. en voksen mann puler et barn... samme faen om han er 28 eller 37 da ass... skulle vært straffbart... hadde hun været 18 hadde det vært noe annet...
Turid Laila Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Hadde hun vært et år yngre hadde det vært straffbart, nå er hun ikke det, så da skjønner jeg ikke hva du henger deg sånn opp i. At han og henne har noe til felles er for meg noe underlig, men om de trives sammen, flott for de!
Helverine Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Det var da fælt til ufint språk her. Får skylde på hormonene håper jeg? ;p 16 og 27 er vel ikke verdens undergang, men jeg hadde ikke likt det hvis det var datteren min...
Flippa m Frida Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 Det eneste jeg følte for kommentere var det at man påstår at pedofili er ensbetydende med at en MANN forgriper seg på et barn. Men vi må vel si at det er en voksen! Det er nok store mørketall når der gjelder seksuelle overgrep, og jeg tror ikke de er mindre hva angår seksuelle overgrep begått av kvinner...
floweria Skrevet 14. mars 2010 #13 Skrevet 14. mars 2010 Hvor stor forskjell er det på en 15 åring og en 16-åring? Det ene er straffbart og det andre er heeelt akseptert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå