Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 får ikke helt smaken på hvilket som er best..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Ingen av dem er best, men Ludvig er minst verst.
Tante Bassa Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Ludvig :-) Klarer ikke helt å se for meg et barn som heter Edvin, for meg er det et "gamelgubbe" navn. Men det er sikker bare fordi jeg kjenner eldre menn som heter det.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Edvin synes jeg er ganske fryktelig. Ludvig er litt bedre.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Men om man forbinder navnene med et nydelig barn får man anderledes syn på navnet tror jeg=) Uansett, alle kan ikke like alle navn....
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Spesielle og fine navn begge to, men Edvin hadde nok jeg valgt :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Jeg kjenner en veldig søt jente som heter Aslaug. Jenta er søt, navnet er fortsatt like utrolig stygt.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Ludvig er fint. Edvin minner meg om en føl gutt jeg hadde i klassen, så det liker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #13 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har allerede en ludvig, så vil selvfølgelig anbefale det:) Kjempefint navn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå