Gå til innhold

Edvin eller Ludvig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

får ikke helt smaken på hvilket som er best..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dem er best, men Ludvig er minst verst.

Skrevet

Edvin. Ludvig er han i Flåklypa;)

Skrevet

Edvin, men fine navn begge to:-D

Skrevet

Ludvig :-)

 

Klarer ikke helt å se for meg et barn som heter Edvin, for meg er det et "gamelgubbe" navn. Men det er sikker bare fordi jeg kjenner eldre menn som heter det.

Skrevet

Edvin synes jeg er ganske fryktelig. Ludvig er litt bedre.

Skrevet

Men om man forbinder navnene med et nydelig barn får man anderledes syn på navnet tror jeg=)

 

Uansett, alle kan ikke like alle navn....

Skrevet

Spesielle og fine navn begge to, men Edvin hadde nok jeg valgt :-)

Skrevet

Jeg kjenner en veldig søt jente som heter Aslaug. Jenta er søt, navnet er fortsatt like utrolig stygt.

Skrevet

Ludvig er fint. Edvin minner meg om en føl gutt jeg hadde i klassen, så det liker jeg ikke.

Skrevet

Jeg har allerede en ludvig, så vil selvfølgelig anbefale det:) Kjempefint navn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...