Gå til innhold

Begynner å lure på om jeg er ond....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er gravid ennå, så enten er jeg hormonell eller så begynner jeg å bli ond. Typen min irriterer meg grønn!!!! Uansett hva han sier, eller hvordan han sier ting så blir jeg irritert. Akkurat nå blir jeg irritert av alt med han. Skjønner selv at jeg er urimelig, men klarer ikke styre meg. Nesten så jeg håper at jeg ikke er gravid, for fatter og begriper ikke hvordan dette skal ende. Jeg sårer han flere ganger i uka ved å pirke på alt han sier eller henge meg opp i hvordan han formulerer seg. Og da blir det ikke bedre av at jeg vet at jeg er sterkere verbalt enn han. Innimellom virker han så usikker, og det er ikke akkurat sjarmerende, noe jeg henger meg opp i. Har vært sånn her i perioder før, når jeg enten har trodd jeg har vært gravid eller hatt PMS, så vet at det går over. Men jeg kan jo ikke fortsette sånn... Bør kanskje innse at han ikke er den rette for meg, selv om vi har det veldig fint. Men blir flau over han, og det er ingen god følelse heller. Hva skal jeg gjøre?? Og hva hvis jeg er gravid.......

Måtte bare blåse ut litt :)

Hilsen hissigproppen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da... hørtes ikke godt ut... Ond er du hvertfall ikke. Da hadde du ikke brydd deg med å skrive om det her. Kjenner meg igjen i noe av det du skriver her. Jeg kan og irritere meg GRØNN på sambo av og til. Har bare innsett at jeg må svelge noen kameler av og til. Må finne de "feil" som jeg vil si ifra om. de andre får jeg tåle. Vet der er mye som irriterer han og, men stakkaren er redd jeg skal bli sinna. hehe... Vi har det helt supert sammen til vanlig. er bare jeg som er litt berg og dalbane. også da jeg ikke var gravid... :-) Lykke til!!! prøve å snakke sammen. KOMMUNIKASJON er undervurdert :-)

Skrevet

Tusen takk for svar, og for at du mener jeg ikke er ond :)

Typen min tok det faktisk opp med meg i går, og vi hadde en konstruktiv samtale rundt det. Jeg trengte å høre at han syntes det var rart at jeg ville bruke så mye energi på å irritere meg over bagateller. Samt at han mente det var urettferdig overfor han at jeg overreagerer i forhold til hvem han er. Så fikk meg en skikkelig tankevekker. Takket han for at han tok det opp med meg, for det gjør vondt å oppføre seg sånn. Så håper jeg klarer å se gjennom fingrene på ting heretter, og heller prøve å lære han. Han har hatt det på nesten samme vis tidligere, så han forstår meg i hvertfall :) Jeg har nok verdens beste kjæreste i forhold til hvem jeg er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...