Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 ÅH, ja gjerne! Vi kan kose med hverandres bollemus. Våt hilsen fra KnakkSeg
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 HA! Og du klager på KnakkSeg? Stikk å legg deg,vesla
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har ikke klaget på KnakkSeg, synes det er morsomt og følge med jeg Skulle ønske jeg var henne, er sååååååå sjalu ^^
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Det er iallefall mer krutt i henne enn dølle deg.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 håper hun har så mye krutt i seg at hun sprenges i fillebiter så vi slipper å høre fra henne mer, mouahaha. ønsketenke.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Snedig hvordan slike folk som Knakkseg får tilhengere som bare digger dem. Hva er det dere digger i ett menneske som svarer vulgært og frekt på andre mennesker seriøse og ofte vonde innlegg? Greit å lage innlegg med bernslig humor i, greit å svare barnslig på mer eller mindre useriøse innlegg. Men humor på bekostning av andres triste eller vonde innlegg? Tilhengerne til slike mennesker er tilnærmet like syke i hodet synes jeg, dere er ryggslikkere og etterdiltere.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 wow...skal vi være venner? GÅr vi på barneskolen? Hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå