Gå til innhold

HVORFOR KAN IKKE ALLE BARE IGNORERE FORUMTROLLENE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stedet for å mate de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er moro. Skaper litt liv her inne. Gjør vel ikke noe, siden de fleste har vel gått og lagt seg.

Skrevet

HVA OM VI LIKER DEM? (jeg har også caps lock)

Skrevet

Faen så opphengt du skulle være i mat da.

Skrevet

Mat....mmmmmm *sikle*

Skrevet

Altså, jeg er rimelig sikker på at jeg kan huske KnakkSeg fra jeg begynte her på dib for 2 år siden.. Så å si det er et nytt forumstroll synes jeg blir litt rart...

Skrevet

Så dere synes det er gøy at de er spydig mot de som har problemer? Og rakker ned på funksjonshemmede, stakkars barn i afrika, psykiske problemer and u name it. Ja, det er jo så utrolig morsomt. Hva med å lage et eget forumtroll forum?

Skrevet

NOen ganger er det bare litt deilig å ikke ta alt så jævla seriøs.

Skrevet

Jepp, hun er kjent. Et friskt pust i all sytinga her inne.

Skrevet

Du skulle vært i afrika å sultet selv, du som ikke synest det er så seriøst? Hadde du vært der så hadde du endret mening.

Skrevet

De var noe så jævlig voldsomt med afrika i dag, da?

Skrevet

KnakkSeg har ikke sagt et ord om barna i afrika. heller ikke rakket ned på psykiske problemer.

Skrevet

Enig, 02.07.

Men i den sammenhengen som jeg har sett de sultne barna i afrika er nevnt, er nok dette billedelig, og en kjent talemåte, tror ingen har prøvd å lure en neger inn bakveien (for å bruke en annen metafor)

Ps. Jeg er heller ikke KnakkSeg :) Men jeg ler godt av henne.

Skrevet

Vi som synes forumtroll er kjedelige og meningsløse, kan jo la være å åpne trådene hun starter og ignorere utover det. De som deler humoren til denne Knakkseg og hennes like, kan boltre seg i det. Så lenge vi holder oss unna hverandre, går det vel greit?

Jeg åpnet èn tråd av dette forumtrollet, kjente igjen lusa på gangen og overså resten, inkludert de fleste trådene som klaget på henne. Dessverre ikke så mange tråder igjen å lese på da, men det går vel over når fanskaren blir lei :-)

Skrevet

KnakkSeg er så aldeles ikke et friskt pust her inne!

Makan til ustabil mentalpasient skal man lete lenge etter. Pjuk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...