Pippilotta med 2 blå! Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Holder på å pusse opp rommet til 8-åringen, og han skal ha nytt gulvteppe. Er fotballgal og jeg mener å ha sett slike runde små tepper som så ut som fotballer en eller annen plass... Men nå finner jeg ingenting! Noen som vet hvor jeg kan lete? Takk!
Monajenten Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Jeg fant ikke det, men fant et annet som var helt fantastisk genialt! http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&snr=1&cid=260&pid=877&us=1&xurl=www.sprell.no/Barnerommet/Fotballteppe Litt dyrt, men tror mine barn hadde besvimt om jeg hadde kjøpt noe sånt til dem. Av glede altså:-D
petite fleur Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Ganske sikker på at jeg har sett slike runde fotballtepper på jotex.no.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2010 Så det på sprell jeg også, skikkelig tøft! Men litt dyrt ja, og tror ikke det kommer til å bli brukt noe særlig... Fant ikke noe fotballteppe på jotex.no heller, så får bare lete videre! Men takk for tips og hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå