Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Jeg fikk rett og slett kikk etter fødselen. Alt gikk slik jeg håpet på. Fantastisk jordmor og rask fødsel. (Hadde hastesnitt sist etter 33 timer med vonde rier) Jeg drømmer tilogmed at jeg føder igjen. Jeg har så lyst til å oppleve det en gang til, men jeg kan jo ikke få ti unger bare fordi jeg syntes opplevelsen var fantastisk :s Hvordan kommer jeg over dette og er fornøyd med at opplevelsen? Det er jo ikke sikkert at det blir like bra neste gang uansett. Dessuten har jeg ikke tid til flere barn. Har to nå.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 3 er perfekt En liten gjeng. Er du "heldig" så blir fødsel nummer 3 lik den første, så slipper du å ha lyst til å føde flere ganger! Haha..
Gjest eelis+kian Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Tror de fleste får et lite kick etter en fødsel. Jeg gjorde i hvert fall det, og har hele tiden etterpå sagt at jeg ønsker meg 17 unger, kun fordi det var så kanon å føde :-D Men jeg tror det holder med to til, hehe.
Sånn kan det gå Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Jeg synes alle 8 fødslene var et skikkelig kick. Helt herlig.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 Ett år har gått og først nå husker jeg hvor JÆVLIG det var. Fytti faen,gruer meg til neste gang
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; Jeg sager heller av meg min egen fot uten bedøvelse enn å føde igjen.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #9 Skrevet 13. mars 2010 Min barnløse venninne sier at jeg er helt syk. He he he. Jeg føler meg ganske syk som faktisk likte å føde. Herregud. Jeg er bare nødt til å oppleve det en gang til. Jeg hatet å gå høygravid begge gangene, men nå savner jeg det. Huff... Jeg er faktisk gabske syk. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #10 Skrevet 13. mars 2010 Jeg fikk skikkelig kick rett etter fødselen/ i barseltida, følte meg som verdens heldigste og stolteste kvinne:) Har 2 barn, og barseltida med begge ser jeg på som fantastisk. Selv om jeg også var trøtt og sliten selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #12 Skrevet 13. mars 2010 Jeg hadde også en forferdelig vond og lang fødsel nr 1. men nr 2 gikk kjempefort (etter ejg ble satt igang) og jeg syns det var en herlig opplevelse. nå har jeg 2 barn og føler meg på langt nær ferdig med å føde/ gå gravid og babytid. men per dags dato har vi verken økonomi eller ork til det. men jeg hååper jeg får oppleve det igjen. er trist å tenke på at jeg kanskje ikke får oppleve det igjen!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #13 Skrevet 13. mars 2010 Min 1 fødsel var rett og slett JÆVLIG... (3 døgn). Sammenlignet med denne var 2 fødsel en DRØM.... (4 timer og full kontroll). Fødsel nr 3 var igjen PYTON!!!! (4,5 timer, men ingen kontroll).
Øyboeren med to små <3 Skrevet 13. mars 2010 #14 Skrevet 13. mars 2010 Du er ikke alene...! Jeg er som skapt for å gå gravid og føde, det er både jeg og jordmødrene enige om Etter den første fødselen min(i uke lå jeg på fødestua og sa at dette kunne jeg lett gjort en gang til med en gang, til tross for en avslutning med klipping, revning og sugekopp. Skikkelig kick, og klarte det helt uten smertestillende. Både den og min andre graviditet har vært uproblematiske utenom en del kvalme, men den har ikke vært så plagsom at jeg har trengt sm eller noe... Selv om første ble født i uke 36+0, var jeg ikke utålmodig når jeg nådde termin med nr 2, da begynte jeg bare såvidt å bli klar. En uke over startet fødselen, og jeg syns fremdeles det gikk helt fint å gå gravid, ikke driit lei eller noe. Fødsel nr 2 var mye hardere enn fødsel nr 1 smertemessig, men jeg klarte alt "selv", og fikk et enormt kick også denne gangen...! Jordmor fikk meg til å ta et par sup av lystgassen for å få kroppen til å slappe av så ungen kom seg ned i bekkenet, men kastet den fort fra meg igjen fordi jeg ikke likte det. Men det fungerte! Etter ca 3 timer med 7 cm åpning og en unge som ikke bevegde seg ned i bekkenet, kom han til bunns på 1-2-3...! Bestemte meg for at han skulle være ute om en halvtime, 5 min senere kom første pressrie og en halvtime etter var han ute, så bommet med 5 min... Ahh, kjenner jeg får lyst å føde igjen bare ved å skrive om det..! Er nøyaktig 6 mnd siden sist i dag. Om samboer ikke går med på å få nr 3 (han syns det holder med to akkurat nå) vet jeg ikke hva jeg gjør, for jeg er så innstilt på at dette ikke var siste gangen, og at jeg skal oppleve det en gang til! Og da skal det nyyytes til det fulle, hvert øyeblikk, så jeg kan bli ferdig med "besettelsen" min..! Spørs om jeg blir ferdig med det noen gang, siden jeg skulle ha to barn før jeg hadde fått nr 1, 3 barn før jeg fikk nr 2, og nå vet jeg at jeg skal i hvertfall ha tre, men om jeg skulle bli gravid med en nr 4 noen gang, gjør det ingen verdens ting Haha...! Men DET tør jeg IKKE si til mannen Da streiliserer han seg vel TVERT..!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 13. mars 2010 #15 Skrevet 13. mars 2010 Oida, her gikk det litt fort..! Stryk "(i uke" der jeg skrev: "Etter den første fødselen min(i uke lå jeg på fødestua", og det skal selvfølgelig være steriliserer, ikke streiliserer... For å nevne noe... *kremt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå