Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Barn nr to er nå 5 uker. Fikk en overveldende morsfølelse ca en uke etter at vi fikk første barn. Jeg kjenner at jeg bryr meg om lille babyen min. Gir den kos, oppmerksomhet og omsorg, men den overveldende morsfølelsen er ikke der.. Har så mye dårlig samvittighet fordi jeg har mindre tid til eldste barnet vårt..:-( Babyen gråter mye. Spesielt om kveldene. Jeg blir så stresset av all gråtingen. Og har ingen tid til eldstemann fordi jeg bærer yngste, bysser og ammer.. Han sover lite om nettene også. Har nok endel underskudd på søvn.. Pappaen i huset deltar mye, men babyen foretrekker meg fordi jeg ammer. Venter enda på denne fantastiske følelsen som jeg kjenner ovenfor mitt første barn.. Kommer den snart??
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har en datter på 3 år og venter fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Da bør du søke hjelp. Etter tre år? Merker ikke jenta di dette da?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 For meg kom den straks med begge, men det var annerledes med nummer to, mindre tid og ikke så helt nytt. Det skal ikke være likt, aksepter det, nyt barnet ditt, og knytt fine bånd. Det trenger dere begge. Men om du bare er sliten og trett og har dårlig samvittighet for eldste da legger du heller ikke til rette for å nyte og elske barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 For meg kom den umiddelbart med nr 1, som fortsatt er mitt eneste barn. Og denne morsfølelsen var overveldende, selv om jeg er mann, og dermed ikke har de samme rettigheter til barnet som mor har.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 Det kan komme når som helst, i morgen eller om to måneder... Antagligvis så hjelper ikke alt stresset, gråtingen og den følelsen at du ikke strekker til eller. Med min første kom ikke den før jeg holdt på å miste h*n i da babyen var to måneder, men da kom til så voldsomt. Med nr to kom den faktisk med engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå