Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Hun er bare en gammel jomfru i overgangsalderen som sitter ensom og forlatt en lørdagskveld. Hun er lei av det gråe rynkete musetrynet sitt og det er ingen som bryr seg om henne, så da må hun sitte å rakke ned på andre. Er det noe vi kan gjøre for deg KnakkSeg? Du kommer nok gjennom dette. Stakkars deg.
Tommage♀♂ Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Hvorfor lar du deg provosere? Det enkle er ofte det beste: OVERSE.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Er ikke provosert jeg, synes bare synd på henne.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Stakkars negerbarna i afrika. De sitter ensomme og forlatte med rynkete musetryne, blablabla. Jeg synes BARE synd på de, altså.... Dumme hi...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 hva har dette med stakkars barna i afrika å gjøre? du har virkelig sunket lavt knakkseg som kaller de for rynkete musetryne.... kanskje du burde reise dit og oppleve hvordan de har det, kanskje du hadde skjerpet deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå