Gå til innhold

Stakkars KnakkSeg,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er bare en gammel jomfru i overgangsalderen som sitter ensom og forlatt en lørdagskveld. Hun er lei av det gråe rynkete musetrynet sitt og det er ingen som bryr seg om henne, så da må hun sitte å rakke ned på andre. Er det noe vi kan gjøre for deg KnakkSeg? Du kommer nok gjennom dette. Stakkars deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lar du deg provosere? Det enkle er ofte det beste: OVERSE.

Skrevet

Er ikke provosert jeg, synes bare synd på henne.

Skrevet

Stakkars negerbarna i afrika. De sitter ensomme og forlatte med rynkete musetryne, blablabla.

 

Jeg synes BARE synd på de, altså....

 

 

Dumme hi...

Skrevet

hva har dette med stakkars barna i afrika å gjøre? du har virkelig sunket lavt knakkseg som kaller de for rynkete musetryne.... kanskje du burde reise dit og oppleve hvordan de har det, kanskje du hadde skjerpet deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...