Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter det faen meg damen med digre monsterføtter og vifter på de hårete tærne sine, med stinkende fitte! Dem klarer faen meg ikke å la være å drite i senga på kjærestebesøk eller pisse i trusa engang! Hva faen er dette for et slags sted egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tide å legge seg,eller hva?

Skrevet

Drøm søtt da,søta

Skrevet

la nå barnet få sine fem minutter i rampelyset. Regner med at hun har store problemmer i hverdagen og føler seg bedre ved å spy ut eder og gale her inne.

Skrevet

ÅÅÅÅ, herregud da mann!!!

Få deg en jobb sier jeg bare.....

.....eller et liv......

Skrevet

KnaggSeg du koser deg tydeligvis! Viktigste er ikke å vinne, men å delta.. tross alt.

Skrevet

Til info:

Jeg har vært moderator her inne tidligere og det er hur lett som helst å finne info om hvem som gjemmer seg bak nicket.

Så pinlig for dette forumtrollet å få en mail neste uke fra moderator!!

Skrevet

hehe, så sant så sant :)

hver sin måte ;)

Skrevet

Har savnet deg, KnakkSeg. Og endelig, nå blir det liv her. Med damer som dåååner og får depresjoner på løpende bånd. Jaja, nå kan jeg jo ikke gå og legge meg, sånn i tilfelle jeg går glipp av noe. Kom igjen, da! Mere!

Skrevet

Tydeligvis et sted du vil tilbringe lørdagskvelden din:) Hva sier det om deg lille venn?:)

Gjest sug lut
Skrevet

Hårete tær er da bare en fordel i vinternorge. Har du ikke det, er du antakelig langt bak i evolusjonsrekka, sånn rundt Ida, tenker jeg.

Skrevet

Ser ikke problemet jeg^^

Utrolig mye underholdning, rart dem ikke har lagd en tv-serie om oss ennå:

The Bim-house

Dibberne is watching you... ...

Kunne blitt en bra realityserie det?

Skrevet

Litt morsomt er det jo ;-)

Gjest Toxic
Skrevet

Gi folket brød og sirkus. Smågodt og DiB gjør samme nytten.

Skrevet

Å fyttikatta! Nå veit jeg ikke hva dere gjør på Manglerud eller hvor pokker man driver og suger lut. Men eller i norge har vi faen meg sko!

Gjest Toxic
Skrevet

Du har brukt opp fyttikatta. Bruk herreguuuuud fra nå av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...