PAVEEL Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Hihi, når vi først er inne på Take That sjangeren;-) Digga de i hine hårde dager:-) Og denne var min favoritt, guuuuuuuud så forelska jeg var;-)
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Dette er mine ungdomshelter:)).Helt fra jeg var 12 år og opp til 18-19 år.Sluttet egentlig ikke å like dem,men ble "voksen"da,og sluttet bare helt uten videre å høre på dem. Sukk! Sitter bare og gliser jeg når jeg ser musikkvideoene deres nå.Jeg var så forelsket:))
PAVEEL Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Haha, jeg og likte NKOTB! Men det var liksom soresøstra mi si gruppe. Men jeg var rimelig betatt av han yngste...Hva het han igjen??? Sebastian? nei...det var ikke det. En Jordan, en Dennis er de jeg husker..
RockMyWorld Skrevet 14. mars 2010 #6 Skrevet 14. mars 2010 JOEY!!!! Med krøllene.... Danny, Donnie, Jonathan og Jordan. Å herregud som jeg ELSKET de gutta!!!!!
PAVEEL Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Haha, Joey var det ja:-) Haha, og Marky Mark er vel broren til Donnie;)
Rampongi Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Her er mine ungdommskolehelter : http://www.youtube.com/watch?v=BwxJ46HWXbA Ac/dc
PAVEEL Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Hehe, du var en rocker fra tidlig alder altså? Jeg er rockejente nå jeg, men ikke AC/DC da, KIZZ jente heller jeg ja;)
Rampongi Skrevet 14. mars 2010 #10 Skrevet 14. mars 2010 Jepp, jeg var det eneste i klassen med ac/dc tskjorte og kort svart motorsykke-skinnjakke.. alle de andre gikk i hipphopp-klær.. Ikke bare at jeg var den nye jenta i klassen, jeg var også et utskudd fra bygda hohohoho! Kiss er herlige menn det også. Kanskje mer herlig for 20 år sia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå