Gå til innhold

Blir deprimert av forumtroll som KnekkSeg....... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt MYE med depresjon i det siste, pga blødninger med fare for abort, smerter nedentil osv. Dette har slitt mye på meg, får ikke sove om nettene og gråter ofte. Synes folk burde tenke seg om at de kanskje sårer folk som er feks plaget med depresjon. La inn innlegget på ''anonymforum'' for jeg tenkte at kanskje jeg fikk svar fra noen med lignende underlivsproblemer som gjerne vil være anonym. Fikk noen seriøse svar, så takk for det, men når knekkseg skriver sånne stygge kommentarer så blir jeg så deprimert og lei meg... Som om jeg ikke er deprimert nok fra før av... Bruker ofte bim for støtte og råd, og har fått mye god støtte, men det var tydeligvis dumt av meg i det hele tatt å tenke på å legge inn et innlegg her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i idioter som er her inne! Ærlig talt

Skrevet

Må da ikke bry deg om det dumme forumtrollet der..

Skrevet

Huff da. Klem herifra. Håper det fjerner litt av knakkseg-effekten.

Skrevet

Drit i Knaggseg, sånne folk er bare ikke helt riktige, mest sannsynlig ikke passert tenårene engang.

Skrevet

KnakkSeg minner meg styggelig om hu gærne dama som alltid snakket om spy!

Skrevet

Sikkert bare en fjortis som tilfeldigvis ramla over disse sidene og har det litt "moro".

Skrevet

hun sitter sikekrt å ler og koser meg med sin egen spesielle "humor" denne lørdagen. har sikekrt ikke så mange venner, så da sikkert ikke så mage å prate med. alle har hver sin måte å få oppmerksomhet på ;) la henne få den "gleden" hun ligger sikkert å er trist hver kveld.

Skrevet

Vet at jeg ikke burde bry meg, men når jeg allerede er så langt nede, så skal det ingenting til for at jeg blir lei meg. Burde vell visst bedre enn å skrive inn på et anonymforum :( Skulle bare trodd at godt voksne mennesker skal kunne snakke ordentlig med hverandre, men det er vell ikke alle her inne som er like ''voksen i hodet''. Syns det er synd at folk kan oppføre seg sånn, da dette er et forum til å støtte å gi råd til hverandre.

Skrevet

Ny her, cocoa???

Er du med på leken, så får du tåle steken. Knakkseg har vært forumtroll til og fra her inne over lang tid, men har nok vært uten nett i noen måneder. Dessverre er det mennesker som DEG cocoa som holder liv i dem. Dere klarer ikkeå overse, MÅ kommentere og begunstige sånne troll med hauger av egne tråder. Fokus-fokus. Slutt med det. begynn å ignorer! Overse svar fra dette trollet, og fortsett tråden som om hun var luft. Bruk hodet ditt, og la andre ta vare på sitt eget.

Skrevet

Knakkseg prøver bare å imitere sitt store idol, dr.yppert.. dårlig imitasjon.

Skrevet

Jeg måbare le og blir litt flau av å lese innleggene til knakkseg. Noen er jo vanskelig å forstå pga skrivefeil, resten er bare veldig lite smarte

Skrevet

Så du stinker du også? Fint jeg ikke er alene da ;) Synes synd på deg jeg som sitter der ensom på en lørdagskveld og som ikke har bedre å ta seg til med.

Skrevet

Hun sliter nok minst like mye som deg, vil bare ikke akseptere det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...