Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Når var det egentlig han forsvant? Tiden går så fort..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Han er da tilbake, som KnakkSeg eller noe slikt.
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Nå må du faen meg gi deg. Jeg vil ha meg frabedt å bli sammenlignet med fanatiske ikkevaksineringstrøndere med homsestemme!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Siden du er like uspiselig som han får du tåle det gitt!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Ser hvem som er ditt store forbilde ja knakkseg eller hva du nå kaller deg.. dr.yppert var bare en smule mer gjennomført i kommentarene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå