Gå til innhold

Dere som har HTS Besafe IZI Combi x2..... HJELP!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt dette sete leeenge, men har aldri vasket trekket... bare tørket av...

I dag spydde mini i setet og det var jo fult av ..... Tok det opp på badet når vi kom hjem for å vaske o.l Men jeg får jo ikke helt av trekket pga selene... Eller er de festet et sted jeg ikke ser??? Slik at jeg får tatt de av for å få trekket gjennom... skjønner dere????

Jeg har uansett fått spyla og spraya med såpe på både trekket og under... Men skulle så gjerne fått vaska det i maskin på finvask...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fått av hele trekket, men jaggu om jeg husker hvordan.... Men da vet du iallefall at det går :D

Skrevet

He he... ja... men jeg skulle gjerne visst hvordan også... =)) Men takk for hjelpen =))

Skrevet

der hvor selen går ned på hver siden er den festet i en krok=)

Skrevet

DET var det. Nå kom jeg på det. Det er oppe i setet altså, ikke bak :)

Skrevet

der selene går nedi sete(altså der man har rompen), der er de festet i en krok lignende ting, du må lirke til siden så får du de av. det kan være vanskelig å få de på igjen bare så du er forberedt på at det kan ta litt tid. hehe

Skrevet

Tusen takk... jeg ante meg at det kunne være noe der, men det virka som de satt så veldig godt fast =)) Men da skal jeg prøve å lirke litt mer... kan tenke meg at det tar litt tid å få de på plass igjen ja =)) Igjen.... tusen takk=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...