solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Vi har hatt dette sete leeenge, men har aldri vasket trekket... bare tørket av... I dag spydde mini i setet og det var jo fult av ..... Tok det opp på badet når vi kom hjem for å vaske o.l Men jeg får jo ikke helt av trekket pga selene... Eller er de festet et sted jeg ikke ser??? Slik at jeg får tatt de av for å få trekket gjennom... skjønner dere???? Jeg har uansett fått spyla og spraya med såpe på både trekket og under... Men skulle så gjerne fått vaska det i maskin på finvask...
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Vi har fått av hele trekket, men jaggu om jeg husker hvordan.... Men da vet du iallefall at det går
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2010 He he... ja... men jeg skulle gjerne visst hvordan også... =)) Men takk for hjelpen =))
Tommage♀♂ Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 der hvor selen går ned på hver siden er den festet i en krok=)
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 DET var det. Nå kom jeg på det. Det er oppe i setet altså, ikke bak
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 der selene går nedi sete(altså der man har rompen), der er de festet i en krok lignende ting, du må lirke til siden så får du de av. det kan være vanskelig å få de på igjen bare så du er forberedt på at det kan ta litt tid. hehe
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2010 Tusen takk... jeg ante meg at det kunne være noe der, men det virka som de satt så veldig godt fast =)) Men da skal jeg prøve å lirke litt mer... kan tenke meg at det tar litt tid å få de på plass igjen ja =)) Igjen.... tusen takk=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå