Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 kan jeg spørre om hvorfor du holder på på denne måten????? er du bitter pga av noe?? jeg har tydelig ikke så mye å gjøre idag, for jeg har lest ganske mange av innleggene her. og du har svart FREKT på i allefall 7 forskjellige innlegg. hvorfor det?? når man skriver et innlegg, så man regne med å få blandet respons, men du hugger jo hodet av folk. eller kanskje du faktisk har så lite å gjøre at du prøver å provosere så mange som mulig... ikke godt å vite med deg gitt
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Oppmerksomhet :-D (og dere biter på, hehe!)
LadyLuca Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Hun har vell ingen som gidder å gi henne oppmerksomhet hjemme, så da prøver hun alt hun kan for å få det hær. Tror KnakkSeg er ensom.
Mortilbarn Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Vel, hun fikk jo et eget innlegg med hennes nick
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 he he.. lurte på når dette innlegget skulle komme :-) Overse henne!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 ja, hun fikk det:) men jeg kjenner at jeg irriterer meg ikke i det hele tatt. syntes mer synd på henne. tror det er som ei over skriver, lite oppmerksomhet privat... HI
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Nå må dere slutte å være så opphengt i meg. Det var smigrende i starten, men nå begynner jeg å gå lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå