Gå til innhold

Øsker forumtrollet ''KnaggSeg'' en pinefull død!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det velfortjent, hun er ikke verdt en dritt! Kos deg i helvette ditt jævla provoserende null! Fikk du ikke nok oppmerksomhet på tangerudbakken kanskje? nemmen så synd på deg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor rapporterer man slike forumtroll?

Skrevet

Vedder på at det er du, HI, som er KnaggSeg

Skrevet

Huff. Som jeg har sagt til deg før så er nok ikke ditt oppheng i meg sunt for deg. Jeg kan nok aldri føle deg samme for deg som du føler for meg. Jeg forstår at dette er vanskelig å ta innover seg. Men slik utagering som dette har ikke noe for seg. Jeg håper du er i stand til å komme over meg (selv om jeg selvsagt innser at det i seg selv er vanskelig)

Koz og klemz

Skrevet

Heia Knakk seg!

Jeg ler godt av kommentarene jeg.

Synes hun kommenterer der det er vel fortjent.

Gjest amandine
Skrevet

Man sier fra til moderator, lar være å henge ut andre(ref HI og Tangerudbakken), og ellers lar man være å bry seg. Tror du de gidder om ingen reagerer?

Skrevet

Haha, knakkseg lager tråd og krangler med seg selv! Lite å gjøre på da eller? Er det virkelig mulig å være så dum. Og KnakkSeg du synker vikelig lavt når du blader inn de fra tangerudbakken.

Skrevet

En ny wannabe dr.yppert på gang her ser jeg...

Skrevet

kå e det, KaggSeg ha skreve da?

Link tel tråd ?

Skrevet

Det du hadde hatt mer nytte av var en link til "norsk ordbok".

Skrevet

om du luere på hva knakkseg har sjrevet, kan du bare gå inn på de trådene som ligger her. der finner du garantert svar fra knakkseg ;)

Skrevet

Vil ikke gå så langt å ønske henne en pinefull død, men raportere henne skal jeg sikkert og visst gjøre. Håper flere velger å gjøre det også.

Skrevet

Hehe hvem av de vanligvis så snille dibberne er det som kjeder seg i kveld da tro??

Skrevet

Har de fleste tatt noen pils for mye ikveld?

1.Man oversetter ikke et nick. "knaggseg"..? Tror du skal "lekke deg".

2.Man sammenligner ikke slike folk med de fantastiske folkene på tangerudbakken, skjerp deg HI.

3.KnakkSeg har vel fått nok oppmerksomhet i dag? Kanskje hun var lei av å være anonym?

4.Godnatt. Håper det er mer oppegående folk her imorgen.

Skrevet

Rapporterer langt heller hi av denen tråden som henger ut mennesker med psykisk utviklingshemming.

En annen ting, hi. Når du skal henge ut et nick, signerer du med nick! Vanlig folkeskikk.

Skrevet

Og med dette håper jeg alle slutter å mate forumtrollet.. Snippsnapp snute

Skrevet

Hvorfor? Mange av oss er fan av slike troll!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...