Gå til innhold

Fosterforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal til for å egne seg som fosterforeldre tro? Er det noen her som er fosterforeldre som vil fortelle, eller har en bra nettside å tipse om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke skaffe seg dine egene unger? Tyvaktige jævelskap der du sitter. DRA TE DEG PØLSEFINGRA DINE!

Skrevet

Vet bare at du må igjennom et kurs..

Skrevet

Tror det er absolutt nok å være Gode-nok-foreldre.

Altså, sånn som alle andre :-)

At man har lyst, og gjerne vil gi barn en god barndom er et bra utgangspunkt!

Ta kontakt med kommunen din, de kan sette deg over til korrekt etat og kontaktperson. Fosterforeldre er det alltid behov for, ikke så mange som er villig til å gi barna et hjem som antall barn som trenger dette desverre.

Skrevet

Signerer 22:22! Ta kontakt med bufetat i din region. Det er hovedsaklig de som rekrutterer fosterforeldre. Ta evt kontakt med barbeverntjenesten i kommunen din. Fosterforeldre er det sårt behov for, det er mange barn som trenger et trygt og godt hjem :)

Skrevet

Jeg tror det er mange nok barn som trenger fosterhjem til alle som egner seg og som har lyst, dessverre :(

HI

Skrevet

Takk for fine linker. Det ser jo ut som jeg og mannen kvalifiserer, men for å ha overskudd venter vi nok til yngste er godt forbi babystadiet ... og dessuten må vi nok kjøpe noe større skal vi ha plass, og det er jo ikke gjort i en feil i Oslo by.

Skrevet

Takk for tips. Jeg kan jo ringe og slå av en prat og høre litt. Jeg regner med at det stilles spesielle krav til hvor stor bolig man må ha og jeg tror vår er litt liten ... og da er det greit å vite om kravene nå slik at vi kan planlegge ut i fra det :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...