Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Storm ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke :(

 

Tenker bare på han i Cæsar

Skrevet

Hva er det med alle disse grusomme navneforslagene i kveld???

Skrevet

Jag e fångat av en stomvind...nænænænæ fyttikatta å jævlig sier bare jeg!

Skrevet

Stilig.Min sønn har det som ett av sine mellomnavn ;)

Sol ,vår og hvorfor i helvette ikke en liten søt Storm? :-D

Skrevet

Har alltid likt det navnet...

 

så kom sæsar og knuste det padde flat :-(

Skrevet

Jeg synes det er kjempe fint :)

 

 

Gjest amandine
Skrevet

Knekker meg helt, du! MOAHAHAHAHA

Skrevet

Kjempe fint!! Eg vurderer det hvis eg får en gutt til nesten gang :)

Skrevet

Jeg synes det er flott :-) Vurderer det hvis vi skulle få en gutt til ;-)

Skrevet

Katten min heter det... Så jo, jeg liker navnet, men jeg hadde nok ikke kallt en sønn for Storm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...