Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Hva er det med alle disse grusomme navneforslagene i kveld???
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Jag e fångat av en stomvind...nænænænæ fyttikatta å jævlig sier bare jeg!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Stilig.Min sønn har det som ett av sine mellomnavn Sol ,vår og hvorfor i helvette ikke en liten søt Storm? :-D
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Har alltid likt det navnet... så kom sæsar og knuste det padde flat :-(
mammaen til Odin Skrevet 13. mars 2010 #11 Skrevet 13. mars 2010 Kjempe fint!! Eg vurderer det hvis eg får en gutt til nesten gang
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #12 Skrevet 13. mars 2010 Jeg synes det er flott :-) Vurderer det hvis vi skulle få en gutt til ;-)
Miztery Skrevet 14. mars 2010 #16 Skrevet 14. mars 2010 Katten min heter det... Så jo, jeg liker navnet, men jeg hadde nok ikke kallt en sønn for Storm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå