Gå til innhold

3 mnd- kontroll: Hvor store er barna?


Bomsedeisi

Anbefalte innlegg

Ja da er det mange av desember barna som allerede har blitt 3 mnd. og noen som kommer etter.

Vi skal om ca. 1 uke på 3 mnd. kontroll og jeg er veldig spent på å se hvor stor han har blitt.

 

Noen som kanskje allerede har vært?

Hvor stor og hvor lang var barnet? og fikk h*n noen reaksjoner på vaksina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun var 5,9 kg og 63 cm lang :)

 

Hun ble ganske øm i lårene etter vaksinen og skrek som en stukken gris om natten. Mne en paracet fikset saken :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi var på 3 mnd's den 8 Mars. På 3 mnd's dagen tell gullet <3

 

Han var altså 7080g og 65cm. Så det er en stor, lite gutt jeg har ;)

3 dager senere var han nesten 7200g :P Lurer virkelig på hva jeg har i melka mi egentlig ;) Jeg full-ammer.

 

Han skrek litt når han fikk vaksina, men fikk trøsta han fort. Litt trøtt og slapp på kvelden, men frisk som en fisk og uvanlig blid dagen etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg også vært på 3 mnd. kontroll. Småen var 6,5 kg og 65 cm.

Gikk greit å ta vaksina, men han har hatt litt feber nå i kveld. Ingen skriking heldigvis =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke vært på 3.mndr kontroll enda, men jeg dro til helsestasjonen for veiing og måling dagen før hun ble 3 mndr. Da var hun 5665 g og 58 cm! Om to uker skal vi på den ordinære 3.ukerskontrollen og jeg er spent på hvordan hun takler vaksinen. Har gått til akupunktur med henne, så hun er jo vant til å bli stukket litt i;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min var 7530grog 64cm lang...Bare pupp her enda,men prøver å få han til å ta flaska, men nekter plent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...