Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Hva slags gutt ser dere for dere og hva slags foreldre gir dette navnet?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 En søt liten gutt med unge uutdannede foreldre fra nedre sosiale lag. Dessverre. Iallafall om han skulle være norsk;)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Oasis. Utover det: At foreldrene er engelske (veldig fremmed navn for meg, selv om jeg vet at dette navnet brukes i Norge også)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 På engelsk tenker på han i Oasis. På norsk synes jeg det blir litt sært, tenker på lim.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 Synes det blir "någet sært" om foreldrene er etnisk norske. Er barnet derimot halvt engelsk/irsk osv, så kjør på.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Et fint navn,men jeg forbinder det bare med Liam i Oasis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå