Gå til innhold

Hva forbinder dere med navnet Liam?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags gutt ser dere for dere og hva slags foreldre gir dette navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En søt liten gutt med unge uutdannede foreldre fra nedre sosiale lag. Dessverre. Iallafall om han skulle være norsk;)

Skrevet

Mannen som gav meg kjærlighetssorg....

Skrevet

Oasis.

 

Utover det: At foreldrene er engelske (veldig fremmed navn for meg, selv om jeg vet at dette navnet brukes i Norge også)

Skrevet

På engelsk tenker på han i Oasis. På norsk synes jeg det blir litt sært, tenker på lim.

Skrevet

Synes det blir "någet sært" om foreldrene er etnisk norske. Er barnet derimot halvt engelsk/irsk osv, så kjør på.

Skrevet

Et fint navn,men jeg forbinder det bare med Liam i Oasis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...