Hikken Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 http://www.aftenposten.no/amagasinet/article3561647.ece Ikke les om du er i det emosjonelle hjørnet i dag!
Fjerteberte Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Å fy f...... Har ikke ord nok til å beskrive alle de tankene jeg gjorde meg opp mens jeg leste dette! Stakkars barn!!! HÅPER de har det bedre der de er idag!
Rampongi Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Jeg greide ikke å lese alt jeg.. Kjempetrist.
aomeg Skrevet 13. mars 2010 #4 Skrevet 13. mars 2010 Det der er for jævlig.Rett og slett.. Blir uvel og kvalm av at det går an å være så sneversynt(barnevernet) i dette samfunnet.Håper guttene får et godt og stabilt liv.
Monajenten Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Leste det tidligere i kveld, og ble helt satt ut, kvalm og sjokkert. At det går an! Stakkars, stakkars gutter, jeg har lyst å bare hente dem og klemme dem.
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Jeg vil bare få tak i guttene og klemme de. Lenge. Lære de at voksne kan være snille og gode personer... Dette er jo en god grunn til å bli fosterforeldre iallefall!
ScaryMama Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 Dette gjør at jeg har lyst til å bli fosterforeldre.Har som dere over bare lyst til å klemme de guttene og hjelpe dem! Hvordan kan dette skje??? Skulle gjerne likt at de mennene skulle blitt torturert og dø en langsom død...
Lille Filur Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Det er bare helt forferdelig tragisk. Angrer på at jeg leste, bare det å tenke på at disse guttene ikke er de eneste som har det så jævli....jeg orker rett og slett ikke å tenke på det.
Hikken Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2010 Mhm.. En pedleder i barnehagen jeg jobbet i anbefalte meg å lese en bok om omsorgssvikt da jeg gikk gravid, "Nikky, den umulige ungen" tror jeg den het. Var som den historien her, sann og veldig detaljert og fordelt på et par hundre sider.. Gråt meg gjennom hele boken, men klarte ikke slutte å lese, måtte se om det gikk bra med den lille gutten til slutt.
Hikken Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2010 Ikke fordi hun var bekymret for min egenskaper som mor altså, hadde noe med vårt arbeid i bhg å gjøre, men siden jeg var gravid var det ekstra jævli å lese den, hormonell som jeg var.
Venja Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Norge har ikke et barnevern, men et foreldrevern. Dette er et godt eksempel på nettopp det! Stakkars gutter...
2blå1rosa1ønske Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 Dette var forferdelig lesning. Værst er det at jeg ser mye likhet med situasjonen stebarnet mitt var i før min mann fikk omsorgen. Det var ikke overgrep og slikt, men tydelig omsorgssvikt, og barnevern som mottar bekymringsmeldinger fra mange hold, men som ikke gjør nemneverdig med det. De kunne sette igang tiltak, men valgte mor å la være å følge opp, så gjorde de ikke noe videre. Vi følte Nå fikk heldigvis denne historien en bedre slutt enn den i artikkelen...men tenker bare på hvor mange andre det må finnes rundt om i landet vårt.....
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 14. mars 2010 #13 Skrevet 14. mars 2010 Æsj....jeg blir kvalm av at voksne mennesker kan behandle små uskyldige barn på denne måten. De skulle vært kastrert og det som værre er. Stakkars barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå