Gå til innhold

Andre som sitter alene en lørdagskveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig med en kveld alene:) men kjenner at det ikke blir så lenge til jeg finner sengen.. Litt skummelt å skulle legge seg alene, men overlever det vel.. Hører så mange lyder.. litt pinglete på det området.. *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter alene akkurat nå ja, men mannen kommer hjem om ikke mange minuttene :-) Da blir det tv-kos.

Skrevet

Jeg er også alene i kveld. Mannen og jeg var på fest i går, og i dag måtte han på noe jobbgreier. Herlig med en alenelørdag, første i 2010. Leid film JEG vil se, og koser meg skikkelig:)

Skrevet

Av alle dagene i uken, så er lørdagen den kvelden de sender de dårligste tv-programmene.. men det går jo alltids an å sette på en film da:) min kjære kommer hjem iløpet av natten:)

Skrevet

Ja, ikveld også... Er bare tre uker til vi treffes igjen og da kommer jeg vel til å savne litt alenetid igjen... Noen er jo aldri fornøyde ;-p

Skrevet

jepp sitter alene idag som alle andre kvelder. bor alene med mini....

Skrevet

ja :-( men ikke noe morro her.. kranglet med samboeren, han dro til en kompis.. huff, vil bare at han skal komme hjem, så vi kan få ordna opp igjen :-/

Gjest Ambivalent
Skrevet

Jepp, alenemor og kjæresten er i militæret. Så stort sett alene alle kvelder, men går for det meste greit, blitt vant til det :)

Skrevet

det var trïst å høre:( alvorlig krangel eller? håper han snart tar til fornuft og finner veien hjem igjen så dere får ordnet opp!!

Hi

Skrevet

Sitter også alene, men har jo dataen og tven og vinen min da!!!;-D

Mannen er på jobb, barna sover søtt i diverse senger.....

Skrevet

Ingen andre som synes det er litt skummelt å være alene? blåser surt ute, og jeg har tidligere opplevd overnaturlige ting, som det så fint heter.. så det er vel grunnen..

hi

Skrevet

Jo i kveld er det faktisk skummelt å være alene, fordi jeg nettop hørte noe skrapelyder på døren min, og det var nasty siden jeg bor i 2 etage i ett hus, altså man må inn en dør og opp en trapp før man kommer til min dør, så kunne ikke akkurat vært ett dyr heller:O Sprang i allefall å låste døren med fullstendig hjertebank.

Skrevet

Sitter alene som så mange andre dager, er 30 uker på vei, mannen er på sjøen, kommer hjem om litt over 3 uker. Er ikke spes mørkeredd. heldigvis. Da hadde jeg ikke vart så lenge. Men her er sikkert et eller annet. Vårt nye hus står nemlig på kjempegammel grunn, og vi bor på et gammelt småbruk. Det stor det gaaammelt hus her tidligere som er revet.. Vi har bygd oppå. Uhuuuh :D

Er heldivis ikke sensitv for overnaturlige greier, så da er det vel greit da, regner jeg med. Om det er noen her er de sikkert snille likevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...