Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #1 Skrevet 13. mars 2010 Hvilket navn ville du ha valgt og hvorfor?
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Jeg elsker navnet Norun. Jeg synes det klinger så pent og dessuten liker jeg godt navn med lange tradisjoner
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Oline eller Gurine Oldemoren min het Ane-Gurine - det synes jeg er veldig fint:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 Nei, gjør ikke det.. vil gjerne kalle opp dattra etter en av disse fantastiske meneskene... Klarer bare ikke å bestemme meg.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #12 Skrevet 14. mars 2010 Herlige gamle navn ;-) Jeg likte Nilla og Oline best av de du nevnte.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #16 Skrevet 14. mars 2010 Nilla ser jeg på som et kallenavn for f.eks. Pernille. Norun er fint og koselig Oline er fint og koselig Gurine er fint og koselig og altfor lite brukt. Reaksjonene her viser at de fleste er veldig redd for å gå litt andre veier i navnevalg, de går i flokk og kaller døtrene sine Sophie, Linnea og Emilie. Små varianter tror de er nye navn. Hurra for dem som våger å velge annerledes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå